İyi okumalar..
Gözümü açtığımda hastanedeydik.Derin elimi tutmuş doktoru dinliyordu.Uyandığımı farketmediler.
"Derin..."
Gücüm o kadar azdı ki.Ben bile sesimi zor duymuştum.Derin hemen bana döndü ve alnımdan öptü.Endişeli olduğu her halinden belliydi.
"Damla,canım iyi misin?"
"Hıhı..Derin bana ne oldu?"-DERİN-
İçerde bir aşk filmi seçiyordum.Filmi buldum.Tam o sırada içerden bardak kırılma sesi ve bir ses daha geldi.
"Beceriksiz karım yine neyi kırdı bakalım?"Cevap gelmemişti.Mutfaktaki tıkırtılarda kesildi.İçerden yine seslendim."Damla.."
Yanıt yoktu.Mutfağa doğru ilerledim.
"Canım bişey olm.."Damlayı yerde yatarken gördüm.İki saniyelik şokun etkisiden çıkınca hemen yanına koştum.
"Damla..Damla aç gözlerini..Hayatım.."********
"İşte böyle oldu hayatım.Seni yerde baygın görünce hemen kucaklayıp arabamızla hastaneye geldik.Benim arabam tamirdeydi ama Allahtan sana o arabayı almışım.Hemen hastaneye gelince seni odaya aldılar."
"Neyim varmış peki?"
"Ufak bir mide bulantısı.Doktorlar arştırıyor canım."
"Ya Derinn..Ben dedim pilav olmamıştır diye.Bak zehirlendim işte.Bi de sende yedin.Of..Ne beceriksiz kadınım ya.."
"Şş..Öyle deme.Bence yemekler nefisti.Ayrıca pilavda iyiydi.Sana tadı garip gelmiştir."
"Ha..Bu arada Ömür nerede?"
"Dışarıdalar.Annemler ve annenler geldi.Onlarada haber verelim.Merak ettiler."
"Tamam canım sen haber ver."Derin kapıdan çıkarken ona seslendim."Deriinn..Bana kantinden çay alır mısın?"
"Tamam canım.."Kapıyı kapattı ve annemlerin yanına gitti.Allahım yaptığım her şey neden berbat olmak zorunda?Geceyi de mahvettim.Of..Yatakta kendi kendime beklerken doktor içeri girdi.
"Merhaba Damla Hanım.Geçmiş olsun."
"Teşekkürler doktor hanım.Acaba neyim var öğrenebilir miyim?"
"İsterseniz aile fertlerini de bekleyelim."
"Yoo sorun değil.Bana söyleyin.Onları beklerseekk..."
"Peki o halde.Tebrik ederim.Hamilesiniz."Hamilesiniz..HAMİLESİNİZ.Ben..Hamile miyim?
"Nee?!?Bi yanlışlık olmasın."
"Hayır.Daha çok yeni.3 haftalık."
"Olamaz bu"Kısık sesle söylediğim için doktor ne dediğimi anlamadı ve suratıma baktı.
"Ahh şey..Diyorum ki kocama söylemeseniz.Sürpriz yapmak istiyorum da."
"Pekala.Siz bilirsiniz.Yalnız kontrollere gelmeniz gerekiyor.Haftaya sizi bekliyorum.Kendinize ve bebeğinize dikkat edin.İyi günler."
"S..saolun.."Kapıyı kapatır kapatmaz tavana baktım.Boş boş düşunmeye başladım.Ben bunu Derin'e nasıl söylerdim?Ya istemszse?Hem daha Ömür var.Onunla tek ilgilenemiyorum.Allahım ben ne yapıcam?Acaba..Kürtaj?Ayy..Yok yok hayatta böyle birşey yapamam.Bebeğim o benim ya.Elimi karnıma götürdüm.Şimdiden hoşgeldin bebeğim..