hoofdstuk 12

82 5 0
                                    

Zo, Jake is dus de badguy. Het duurde een half uur om te zorgen dat Chase en Jace hem niet nu te lijf zouden gaan. We hebben besloten om een plan te bedenken, maar we hebben nog niet echt een geweldig idee.

Dus we proberen nu gewoon normaal te doen en ons een beetje gedeist te houden.

Er word op de deur geklopt.

Eve kijkt me aan vanaf m'n leunstoel en ik sluit mn journeybook. Ik sta op van het bed en sluip naar de deur. Er word weer geklopt.

Ik kijk door het kijk gaatje en zie Jayden staan. Ik laat een diepe opgeluchte zucht. Jayden klopt weer. "Hallo, doe eens open. Ik weet dat jullie er zijn." Ik doe snel de deur open. "Sorry Jay, we waren een beetje spastisch.. We dachten even dat je Jake was." Zegt Eve terwijl ze hem een kus op z'n wang geeft.

Hij ploft op de bank en haalt wat uit z'n zak. "Hier dit vond ik bij de post, bij de uitzend post." Zegt Jayden en hij gooit het kleine opgerolde briedje naar me. Ik vang het op een bekijk de was zegel. Een ster met een grote J er door heen. Jake's zegel.

Ik maak het briefje open en lees de inhoud.

Ik scheur het briefje aan stukken, gooi de stukken in de lucht en verbandt ze met mijn vuur adem. Ik verander bijna in een draak, puur door de woede die ik voel.

Ik voel de schubben onder m'n huid rollen en m'n gezicht trekken. "Sky?"

Ik hoor ze wel roepen. Maar ik kan niets terug zeggen.

Momo komt zo hard tegen me aan vliegen dat ik op de grond val. Ik probeer overeind te komen maar iets houdt me tegen. Momo drukt zijn hoofdje tegen mijn hoofd. Ik voel me meteen al rustiger worden.

Als ik na een paar minuten gekalmeerd ben en ik een groot glas water heb gedronken, durf ik Eve aan te kijken. De tranen lopen spontaan over m'n wangen. "Ze hebben Chase, Eve, ze hebben Chase."

Jayden schreeuwt en rent de kamer uit.

Eve komt naast me zitten en probeeet me te kalmeren. Alweer.

De strijd is nu echt begonnen. Het is officieel. De Darkriders hebben de eerste slag geslagen. Ze hebben het start teken gegeven.

Ik weet dat Jake nu snel naar mij toe gaat komen om te zeggen dat de Darkriders Chase hebben.

Ik moet nu wat doen. Ik kan Chase niet alleen laten. Ik wil niet weten wat ze met hem doen op dit moment. Maar ik ga maar uit van het ergste.

En voor de tweede keer, neem ik mezelf voor om wraak te nemen op de Darkriders.

☆ -------- ☆

Supp guys. Uhm sorry voor het korte hoofdstuk. Volgende keer meer, i promise.

Alvast fijne feest dagen, en een gelukkig nieuw jaar.

Love,
R

She's on fireWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu