Terug in Angelpolis hadden we Kamra bericht, ze zou hier nu elk moment kunnen zijn.
Ik lig op m'n bed en staar naar het plafond.
Deed ik echt wel het goede toen ik Jake dode? Zal Karma nog komen? Kan ze Darkriders terug veranderen? Zijn ze uberhaupt wel terug te veranderen?Die vragen spoken keer op keer door m'n hoofd.
Er wordt op de deur geklopt. "Sky, Karma is er. Ze wacht op ons in de Grote zaal." Hoor ik Jace.
"Okay," Schreeuw ik terug. "Geef me 10 minuutjes om nog even te douchen.
Ik sleep mezelf van het bed af en loop, nouja loop, strompel naar de badkamer. Ik check de wond op mn sleutelbeen, en gelukkig onsteekt ie niet. Ik trek m'n kleding uit en stap onder de douch.
Ik voel mn rug spieren ontspannen onder het warme water. Eventjes m'n hoofd leeg maken.
Dan hoor ik m'n badkamer deur open gaan. Ik trek snel een handdoek van een haakje en trek een mes uit kastje naast de douch.
Ik sta druk, nog half m'n handdoek omknopend, de persoon met mijn mes tegen zijn keel tegen de muur. "Chase." Zeg ik met een vleugje op luchting in mijn stem. "Uh.. Ja uhm, sorry.. Ik wist niet dat je onder de.. Uh.. douche stond.." Zegt hij terwijl hij een beetje begint te blozen. Hij laat zijn blik over mijn lichaam glijden.
En dan dringt het tot me door, dat ik hier in een handdoek sta. Alleen een handdoek. "Ow.. ja, uhm, whoops." Zeg ik blozend met een grijns. "Ik ga me even aankleden.." Zeg ik terwijl ik naar de deur loop.
Ik trek een spintje naar m'n inloop kast.
"Hm.. wat zal ik eens aan doen." Mompel ik bij mezelf. Je zwarte koltrui, skinny jeans, zwart natuurlijk en je bordeaux rode nike air max. Krijg ik via gedachten van Chase. "Chase, loop jij me af te luisteren?" Zeg ik lachend. "Tja soort van, ik heb een goed strijder gehoor he." Zegt hij terug.
Als ik aangekleed ben, komt Chase binnen lopen. "Zo, welke badass wapens ga je om doen?" Vraagt hij. "Wapens?" Vraag ik nu. "Nouja, we gaan wel experimenteren met Darkriders. Dus voor alle zekerheid." Zegt hij. "Goed punt. Wat dacht je van, zetje werp dolken, katana, m'n haar pin en uhm.. boksbeugel handschoen?" Hij knikt en begint tussen de wapens te zoeken. "Hier." Zegt hij terwijl hij de metale handschoen om mijn rechterhand schuift. De schaniertjes passen precies om mijn knokkels, en hij vormt precies mee met mijn hand. De spikers zitten precies op mijn knokkels.
Chase blijft een tijdje mijn hand vast houden. "Weetje.. Ik dacht even dat je ik je nooit meer zou zien.. Toen ik werd meegenomen." Zegt Chase terwijl hij een stapje dichter bij zet.
Hij verplaatst zijn andere hand naar mij wang en zet nog een stapje naar voren. Hij buigt naar me toe. Onze lippen zijn nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd.
Chase, Sky, waar blijven jullie nou. We wachten al 5 minuten.
Klinkt het door onze gedachten. Chase loopt naar achter en laat mijn hand los. "We moeten maar eens gaan." Zegt hij. Ik knik en we lopen mijn inloopkast, en dan mijn kamer uit.
Als we bij de Grote zaal aankomen, zijn de anderen er inderdaad al. "Kamra!" Roep ik en ik ren naar d'r toe. "Oh my god Sky, je ziet er vet badass uit! Je haar o m g! Wauw!" Zegt ze terwijl ze me half fijn knijpt. Ik lach hard op en zeg. "Jij ziet er ook goed uit Karma! Je haar ziet er echt leuk uit zo, in het lila." Ze glimlacht en knuffelt me nog harder. Als ze me los laat keert ze zich tot Chase. "En wie is dit stuk dan wel." Zegt ze met een sprankeling in d'r ogen. Nog voor dat Chase wat kan zeggen, zeg Eve al wat."Sorry Karma, maar die is bezet." Kamra kijkt sip en zegt, "En aan wie dan wel." "Sky." Zegt Chase. En nog voor dat ik wat kan doen loopt hij naar me toe, tilt me op en kust me.
Okay. Drie woorden. Oh my gaaaawd.
Hij laat me weer los en zegt, "Tenminste als jij dat wil?" Ik lach en zoen hem weer. Ja. Zeg ik via gedachten.
"Okay, kunnen die tortelduifjes elkaar los laten. Dan kunnen we de Darkrider gaan onderzoeken." Zegt Liv terwijl ze lachend langs ons loopt, en Jace zijn hand pakt.
Als we de deur open slaakt Kamra een gilletje en roept, "Oh My God!"
"Kamra wat is er?" Vraag ik allert, met mij katana al in mijn handen.
"Niets, nouja, veel eigenlijk, alleen die Magie die hier gebruikt is. Is al meer dan duizende jaren verboden. Het hoort zelfs niet meer te bestaan. Zelfs de aller beste heksenmeesters konden de Magie niet aan." Zegt ze. "En wat betekent dat nu dan voor ons." Vraagt Eve. "Dat betekent," Zegt Karma. "dat ik nier weet of ik ze wel kan redden."
☆------------☆
Nog Happy New Year guys!
JE LEEST
She's on fire
Fantasyik ben 8e afstammeling van de eerste Drakenwachter. En nu, omdat mijn moeder gedood is door de Darkriders, ben ik de opvolgende Drakenwachter. Ik zal de Darkriders voor eeuwig wegvagen. Zodat alle Werelden weer vredig kunnen leven. Mijn naam is Sk...