/Time skip\ 4 miesiące później
Przez ostatnie 4 miesiące wszyscy dużo trenowali, Itachi i Shisui postanowili wymienić się swoimi oczami przez co otrzymali wiecznego mangekyou sharingana i mogli używać perfekcyjnego Susanoo oraz technik takich jak tsukuyomi oraz amaterasu bez utraty wzroku dodatkowo Shisui teraz może używać też amaterasu a nie tylko Susanoo i Kotoamatsukami. Tego dnia do uzisho zbliżał się grupa ludzi z opaskami wioski dźwięku.
Karin ćwiczyła teraz technikę hiden klanu Uzumaki czyli Kongō Fūsa które jest fūinjutsu wykorzystywane przez członków klanu Uzumaki.
Technika ta kształtuje czakrę użytkownika w niezwykle trwałe łańcuchy, które mogą być wykorzystywane do różnych celów, takich jak bezpośrednie zwalczanie lub fizyczne ograniczanie celów - wrogowie nawet tak potężni, jak ogoniasta bestia te łańcuchy mogą być również użyte do związania czakry celu, całkowicie je neutralizując. Korzystając ze swoich łańcuchów, można również postawić barierę wystarczająco silną, aby uniemożliwić komukolwiek lub cokolwiek wejście lub opuszczenie obwodu zdefiniowanego przez łańcuchy. Bariera była bardzo trwała.Naruto niedawno podczas używania Shunshin no Jutsu odkrył, że posiada Kekkei Genkai Uwolnienie prędkości, Jinton jest zaawansowaną naturą kekkei genkai, która może być używana do przenoszenia się prędkości niemal natychmiastowej, dając użytkownikowi przewagę nad przeciwnikami z większą siłą niż szybkością, jak użytkownicy Siły Wzmocnionej Czakrą. Ta natura zatem sprawia, że użytkownik jest nienarażony na większość taijutsu. Nie jest wiadome jakich żywiołów ta natura wymaga. Dzięki temu Kekkei Genkai jest szybszy od Shisuia jednak jeszcze go nie dopracował więc używanie go szybko go męczy i niesie za sobą konsekwencje, najcięższe rany jakich doznał to połamanie kości nogi. Teraz ćwiczył jutsu które opracował na podstawie tej techniki Jinton: Mueishō* jednak nie mógł wyczuć idealnej prędkości, albo był zbyt szybki i nie mógł trafić przeciwnika albo zbyt wolno i przeciwnik zdążył się obronić.
Codziennie trenowali praktycznie cały czas od rana do wieczora, klony Naruto zajmowały się też odbudową wioski i szukaniem nowych zwojów, technik i ukrytej biblioteki./Time skip\ noc
Jeden z ludzi dźwięku wszedł po cichu do pokoju Karin i wbił jej jakieś serum dzięki któremu straciła przytomność a on ją porwał i zaczął uciekać w stronę swoich kompanów a następnie po drzewach jak najszybciej do portu. Po jakimś czasie Karin zaczęła się wybudzać jednak była bardzo osłabiona i związana więc nie mogła się uwolnić. Myślała że nikt jej nie uratuje, nie zanosiło się na to, nie wyczuwała niczyjej chakry, Naruto obiecał jej przecież że nigdy jej nie opuści, miał ją chronić, czy ją okłamał? Takie myśli miała Karin jednak miała rację czy się myliła?
*użytkownik używa tej techniki, aby przejść na bardzo dużą szybkość. Uderza przeciwnika pod wieloma kątami, z taką prędkością, że unika jakiegokolwiek kontrataku. To jutsu jest skuteczne wobec tych, którzy walczą w walce wręcz, przy użyciu Taijutsu opartego wyłącznie na sile (np. Sakura, Tsunade)
_______________________________________
Znowu trochę polsatowe zakończenie nie? Mam nadzieję że mnie za to nie zabijecie.
CZYTASZ
UZUMAKI
أدب الهواةMieszkańcom w końcu (na nieszczęście naszego bohatera) udało się wypędzić Naruto z wioski. Nieprzytomnego znajduje go pewna kobieta z klanu Uzumaki, jak potoczą się dalej losy Naruto? Postaram się napisać to dobrze w moim FF (zdjęcie z okładki nie n...