/TaeHyung/
Ugyan nem örültem annak, amit NamJoon mondott, mégis meg kellett próbálkoznom egy másik bankkal, mint amelyiknél eleve a hitelem van, ami miatt veszélyben van a bár, de hiába mentem be kettőhöz is, mindkét helyen elutasítást kaptam. Mivel nincs sem állandó bevételem, és jelzálog van az ingatlanomon, amibe éppen beengedtem egy másik személyt, történetesen SaeRomot. Most, hogy tudtam a múltjából egy sötétebb titkot, valahogy másképpen néztem rá. Ugyan még mindig az idegeimre ment ezzel a túlzott pozitív életszemlélettel, főleg, hogy látta meghalni a tinédzserkori szerelmét, mégis ilyen vidám tudott maradni. Kíváncsi lennék, hogy mit szed, ami miatt mindig ilyen, és nekem úgy tűnt, hogy a saját ronda viselkedésem sem tudta kedvét szedni.
Nos az én esetemben ez nem volt kivitelezhető, maga voltam a két lábon járó katasztrófa, és sajnálatos módon a kétszeres banki visszautasítást sem viseltem túl jól. Talán emiatt is döntöttem úgy, hogy ma máshol fogok inni, a bárt ki sem nyitottam, nem is lett volna miért, talán, hanem termelek veszteséget, akkor ki fogom húzni még egy darabig, de ez a három nyomorult hét nem volt túl hosszú idő. Tehát inni mentem, hogy tompítsam az agyam, és nem tudom, hogy valójában mennyi és milyen alkoholt vittem be, de a kocsmában, amint valaki csak egy pillantást vetett rám, azzal kötözködni kezdtem, és a végén már engem akartak megverni.
Végül JiMinnek kellett hazavinnie, és ő meglepődött azon, hogy SaeRom ébren volt. Én annyira azért nem, csak éppen azt sem tudtam, hogy merre állok arccal. Tiltakoztam azon, hogy ledőljek aludni, sőt még SaeRom és JiMin vitáját is követni tudtam. Persze a lány nem örült annak,hogy figyelnie kelljen rám. Aztán, amint el kezdtem alaposabban szemügyre venni SaeRom vonalait, valahogy kibukott a számon az a megállapítás, hogy milyen atom szexi. Meg aztán azt sem rejtettem véka alá, hogy valójában mennyire vonzó is, és amint a pillantásom az ajkaira tévedt, azok a formás ajkak, igencsak csókra csábítottak. Ahhoz nem voltam elég részeg, hogy rosszul legyek, de ahhoz igen, hogy átessem a ló túloldalára, és bátrabb legyek. Talán ennek is volt köszönhető, hogy végül is csak megcsókoltam, de hiába vártam, hogy visszacsókoljon, inkább csak őszinte megdöbbenéssel meredt rám. A mellkasa hevesen emelkedett fel és le, ahogyan nagyon szaporán vette a levegőt, és kipirult arccal nézett engem. Újabb csókot akartam tőle lopni, de már nem jött össze így, inkább felhagytam a próbálkozással, és hanyatt vágódtam a kanapén.
-
Nem mondom, hogy fényesen aludtam volna, mert nem, össze-vissza dobáltam magam álmomban, és amint valamikor a reggeli órákban magamhoz tértem, még a förtelmes fejfájással is meg kellett küzdenem. Legalább hányingerem nemvolt, de még a beszűrődő napfény is bántotta a szememet. Csak akkor vettem észre, hogy valaki van a fürdőszobába, amikor az ablakhoz léptem, hogy behúzzam a függönyt. Feltűnt SaeRom halk szitkozódása, csak épp nem értettem, miért. Aztán nyílt a fürdőszoba ajtaja, és hunyorogva néztem a lány alakját... Ami teljesen meztelen volt... A szememet dörzsölgettem, hogy valóban jól látok el, ám amikor benne is tudatosult, hogy pucér, egy kis sikkantással körítve igyekezett eltakarni magát.
– Csukd be a szemed! – utasított, majd olyan sebességgel elviharzott, hogy követni sem tudtam.
– Nem is láttam semmit! – vágtam vissza, de azért még egy pár pillanatig elbámultam a formás fenekét, és megállapítottam, hogy valóban egy irtó szexi hölgyeménnyel lakok együtt.
Ez volt a legnagyobb veszélye annak, ha az ember ellenkező nemű lakótárssal él együtt, hiszen előfordulnak ilyen balesetek. Csalódott voltam, amikor szembesültem azzal, hogy már teljesen felöltözve lépett ki a szobájából.
YOU ARE READING
Szerelemre hangolva (Kim TaeHyung FF.) - BEFEJEZETT
RomanceLee SaeRom örök optimista, vidám lány, aki egy csúnya szakítás után, a nagyvárosban próbál szerencsét, hogy bebizonyítsa, igen is képes az önálló életre, és képes arra is, hogy sikeres legyen, mint zeneszerző, és zongorista. Csupán a véletlennek kös...