Na recepci byla zase ta stejná paní.
,, Nebyli jste tu včera? Nějaké problémy s tou nohou?"
,, Ano. Přítelkyně před chvílí zakopla a spadla a v té noze jí křuplo. Bojíme se že si ji zlomila na dalším místě. Prý ji to hrozně bolí.",, Přítelkyně? Tak to gratuluju. Včera to byla kamarádka. Támhle už jde lékař co jí ošetřoval včera." lékař nás pozdravil a odvedl na lůžko. Kuba mu řekl to stejné co sestře na recepci či jak se tomu říká.
,, Takže teď vám sundám sádru. Už od pohledu máte nohu zlomenou tady. Těsně pod kolenem. Je to zvláštní ale ta sádra se při pádu nalomila v místě první zlomeniny. Musíme udělat rentgen a další vyšetření aby jsme věděli jestli nebude potřeba operace."
Když to dořekl tak jsem opět začala brečet a mluvit česky. ,, Já nechci. Zase nebudu aspoň rok bruslit. Prosím. Já nevím co drlat." Kuba mě opět objal a pak už mě odvezli na rentgen.
Ležím opět na lůžku. Stejně jako tři roky zpátky. Modlím se abych nemusela na operaci. Kuba sedí vedle mě a drží mě za ruku. André s Michalem stojí v rohu místnosti a smutně se na mne dívají. Oba nervózně poklepávají nohou. Ano.
Michal tu zůstal. Prý chce vědět
co se mnou je. Najednou vejde do dveří doktor se smutným výrazem.
Řekli jsme mu že jsem byla na operaci s touhle nohou. ,, Je mi to líto ale
operace je nutná. Jak na první
zlomenině tak na nové. Je
mi to líto. Ale už to nebude tak
hrozné jako jste mi vyprávěla že to bylo naposled. Zítra vás budeme moct pustit domů. Pokud se o vás bude moct váš přítel postarat a pokud nebo u nějaké komplikace. Teď vás připraví a za půl hodiny půjdete na sál. Teď je jedenáct večer takže tipuju že se probudíte okolo páté hodiny ranní."Rozbrečela jsem se a Kuba mě utěšoval. ,, Postarám se o tebe. Když budu muset na trénink tak někoho domluvím aby ti pomáhal doma." do toho se vložil Michal. ,, Niky říkala že jakkoli pomůže. Já už za ní pojedu. Taky bych se měl jít vyspat na trénink.
A mám ti vzkázat že gratuluje k novému vztahu. Proto byla vystrašená
když jsi mi volal. Musím jí dodat informace." zasmál se, naposledy se rozloučil a odešel. André přišel blíž ke mě. ,, Vážně mě to moc mrzí. Já měl jsem se tě zeptat jestli by jsi mě obejmula. Ne hned jít k tobě.
Já..... Jsem z toho úplně mimo. Ale tohle jsem opravdu nechtěl. Je mi to strašně líto." je to v pořádku. Už jsem se s tím smířila. Ale jsem ráda že se o mě takhle staráte." dořekla jsem ale to už přišli sestry a připravili mne na operaci. ,, Jak dlouho to bude asi tak trvat?" zeptal se nervózně Kuba co stál v rohu. Andrého už vyhodili na chodbu. ,, Měla by trvat něco okolo čtyř hodin. Pokud nebudou komplikace." oba jsme kývli a to už si mě odváželi. Kuba šel vedle nás a držel mě za ruku dokud mohl. Je to zvláštní ale za dva dny jsme se do sebe
opravdu zbláznili. Dojeli jsme až na sál kde mě uspali. Pak už nic nevím.POHLED JAKUBA
Už to jsou čtyři hodiny. Čtyři zatracený hodiny co jsou na sále. Sice nevím jestli to šel k ní ale tím směrem kam vezli Lydii teď šel, no spíš běžel další doktor.
Sedím na židli na chodbě s hlavou r rukách. Už jsou tam o půl hodiny dýl a já mám pocit že zešílím. Už sem zase jede Michal. Volal že nemůže spát a ptal se jestli už to má Lydia za sebou. Když jsem mu řekl že ne a že jsou tam dokonce dýl než by měli být, tak řekl že už jede za náma.
Andrého jsem i přes jeho protesty poslal domů. Bylo na něm vidět jak je mu blbě a potřebuje spát. Přece jen pil docela dost. Taxíkem odjel půl hodiny zpátky. Už mi začali po tvářích téct slzy. Co když se tam něco posralo.
,, Pořád je na sále?" volá na mě už z dálky Michal. Je tu i Niky. Oba pro mě byli velká podpora když mě využila ta kurva. Zvednu k nim svůj uslzený pohled a souhlasně pokýval hlavou.Stoupl jsem si a padl Michalovi do náruče. Ten pocit bezmoci je hroznej.
I když je to divný tak ji asi vážně miluju. Brečím mu do ramene a Niky
mě hladí po ramenu.Už je to hodina navíc a ze sálu vychází
její doktor a další dva. Jeden je ten co tam běžel. ,, Jak je na tom. Proč to trvalo dýl." ,, Nastaly komplikace. Pohybovali jsme se v nebezpečném okruhu a omylem jsme natrhli tepnu.
Krvácení se nám podařilo zastavit v ucházejícím čase. Krve neztratila tolik. Ale tímto se celá operace prodloužila. Ale už je v pořádku. Měla by se probudit něco okolo sedmé až osmé hodiny. Jestli chcete můžete čekat u ní na pokoji.Kývl jsem a následoval jsem ho k jejímu pokoji. Michal s Nikčou mě následovali. Když jsem ji tam viděl udělalo se mi špatně. Byla bledá ale to asi od ztráty krve. Nohu měla v ortézw. Hned jsem si sedl do křesílka vedle její postele. Tohle je na mě moc. Tohle nedávám. Takhle to vypadalo celou noc. Michal s Niky odjeli asi po deseti minutách co jsme byli na jejím pokoji. Já ale musel zůstat s ní.
Byl jsem ani celou dobu. Ani jsem se z toho křesílka nehnul.🌹🌹🌹
Už je osm a najednou cítím jak mi Lydia jemně mačká ruku.
,, Zlato, jak je ti? Bolí tě něco?"
,, Je mi dobře. Docela. Ale ta noha mě
bolí víc než minule. Nevíš proč?"
,, Nastaly komplikace. Nařízli ti tepnu. Asi proto tě to bolí trochu jinak. Ale už to bude dobrý. Dneska večer tě pustí." ,, Děkuju. Za všechno. Kde je André?" ,, Už je na cestě. Bylo mu hodně blbě tak jsem ho v noci poslal domů. I když protestoval." plánoval jsem mluvit dál ale začal mi zvonit telefon.POHLED MICHALA
Máme trénink. Kuba psal že Lydia se už probudila. Jsem rád protože jde na nich vidět jak se mají rádi. Kuba byl úplně zničeny když byla na sále dýl než bylo v plánu. Jdu k trenérovi mu říct že Kuba nepřijde. Je sice chápavý
ale musíte mu to vše vysvětlit. Když jsem byl u něj tak jsem slyšel jak na někoho do telefonu hrozně řve. A mě v tu chvíli došlo že jsem přišel pozdě.,, Jakube děláš si prdel? 10 minut už tu máš být. Ať si tady do 10 minut nebo si mě nepřej. Mě to nezajímá. Prostě tu buď." dořekl a vypnul hovor.
,, Trenére on nemůže přijít." ,, A co se jako stalo že nemůže přijít?" ,, Jeho přítelkyni v noci operovali a nastaly komplikace. On celou noc nespal a seděl u její postele. Půlku noci probrečel. I když by přišel tak by asi zkolaboval. A teď se konečně probudila." ,, Ehm... Aha. No tak já mu jdu zavolat ať nechodí." ,, Děkuju"
ČTEŠ
THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO US
Hayran KurguKdyž Jakub omylem zraní dívku na které mohl oči nechat, zjistí že je to láska jeho života? 9.6. 2020 - 24.9. 2020