Už jsem v pohodě. Normálně hraju a nikdo díky Bohu nemá narážky na moji orientaci nebo přítele. Taky už u nás byly na návštěvě rodiny. Mamka byla z bytu unešená. Zařídil jsem ho podle všech jejich pravidel. Už od malá mi je vtloukala do hlavy a konečně se to vyplatilo.
Jenže jsem nervózní protože zítra mají přijít obě rodiny zároveň. Těším se až je seznámím ale jsem i hrozně nervózní. Snad vše půjde podle plánu.
🌹🌹🌹
,,...takže si vlastně poprvé na bruslích zlomil ruku." Smála se moje mám s Alexovo mámou.
Vše šlo podle plánů ale já měl pořád pocit, jako by se mělo něco stát. Spokojeně jsem se opíral o kuchyňskou linku s rukou okolo Alexovo pasu. Poslouchali jsme mamky a občas se smáli. Tátové zrovna o něčem debatují v menší místnosti kde mám všechno vybavení na sport. Myslím že řešili nejlepší hokejky. Vždy jsem se tomu smál.Když jsem se otočil na Alexe bylo vidět že není úplně v pořádku. Když jsem se ho zeptal, suše mi odpověděl že je jenom unavený. Přihodil k tomu úsměv a bylo hotovo. Uvěřil jsem mu. To byla ale chyba.
,, Já ještě udělám nějaký dobrý smoothie. To si pochutnáte." Mamky kývly a dal pokračovali v debatě o tom, v kolika letech kdo začal chodit na nočník.
Dal jsem Alexovi pusu s tím, že se jdi podívat, co dělají naši tatínkové. Dojdu k nim ale najednou slyším křik. Vyběhnu do kuchyně a chlapi mě následují. Když doběhnu na místo, vidím Alexe jak leží na zemi a nehne se.
Se strachem v očích se podívám na mamku která volá záchranku a chytám se zdi. Najednou cítím ruce okolo ramen. Byl to táta. Posadil mě a donesl mi vodu. Ví že mi vždy dělalo problém podívat se na někoho bez vědomí. A když to byl někdo koho mám rád bylo to o dost horší.
🌹🌹🌹
Alex je už pár dní v nemocnici. Už se probral ale nikdo neví proč zničeho nic zkolaboval. Přemýšleli jsme dlouhou dobu ale k výsledku jsme nedošli. Byl jsem z toho špatný. Hodně. Nakonec mě doktor jednou na chodbě zastavil a řekl mi že můj přítel prodělal klinickou smrt. Nebo tak nějak se to jmenuje. Ale nebylo to teď. Bylo to už dýl. Asi jsme spolu ještě nechodili. A jako následky po jeho "smrti" mu zůstal hodně nízký tlak. Takže může kdykoliv zkolabovat.
Ulevilo se mi že se ví co s ním je ale pořád to nebylo ono.
🌹🌹🌹
Úplně v klidu jsem byl az když jsem si Alexe odvážel domů. Doufám že už vše bude tak jak má.
ČTEŠ
THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO US
FanficKdyž Jakub omylem zraní dívku na které mohl oči nechat, zjistí že je to láska jeho života? 9.6. 2020 - 24.9. 2020