Vylekaně zvednu pohled k Niky a ta se zatvářil nechápavě.
Pak to přišlo. Hrozně silná křeč v břiše. ,, Auu." Zašeptala jsem. Niky me ale slyšela.,, Co se děje? Bolí tě něco?"
To už slyšel i Kuba s Tomem a rychle se na nás otočili.,, J-já vůbec neviiiiiim."poslední slovo jsem protáhla, protože mnou projela další nepříjemná křeč.
Když jsem najednou pod sebou ucítila mokro, zjistila jsem, že je to v háji.
,, J-já asi rodím. Praskla mi voda. Panebože. Je moc brzo. Vž-auuuu."
,, Neboj. Není tak brzo. Hlavně dýchej. Zavolejte někdo sanitku. A rychle."Kuba mě objal a pomáhal mi to psychicky zvládnout.
Byl hrozně nervózní celý se klepal.,, Mám jí zajet domů pro tašku a pak ji dovézt do porodnice?" ozval se Michal.
,, To bys byl moc hodnej. Má jí danou hned v chodbě. Vedle komody s klíčema. To uvidíš. Černá taška s nápisem "mom bag" a fakt tam nejde přehlédnout."
,, Dobře tak já jedu. Pak mi Niky napíše co a jak."Niky kývla a za chvilku už jsem slyšela sanitku.
,, Neboj. Bude to všechno v pohodě. Neboj."
,, Já se nebojím. Ty ale asi jo. Uklidňuješ spíš sebe než mě. Mě pomo-aaa"Bylo to tu zas. Křeč jak prase. Chytla jsem se za břicho. Všichni hokejisti už vyšilovali a jejich partnerky, hlavně ty které mají děti, se mě snažili uklidnit a pomoct mi.
Nejhorší bylo, že mě můžou pomoct už jen v porodnici. Opravdu to bylo hrozný. To už ke mě ale přišli záchranáři a pomalu mě naložili do vozu a jeli směr porodnice.
ČTEŠ
THE BEST THING THAT EVER HAPPENED TO US
FanficKdyž Jakub omylem zraní dívku na které mohl oči nechat, zjistí že je to láska jeho života? 9.6. 2020 - 24.9. 2020