A ma reggel egyszerűen csak szörnyű volt. Hiába aludtam el melletted, egyedül ébredtem fel. Te már fent voltál, és éppen az asztalod előtt ülve sminkelted magad, amikor először rád néztem, de mintha nem is ugyanaz lettél volna, mint aki tegnap este. Egy teljesen más Soojin-t láttam, és ez összezavart. Mi változtatott meg ennyire? Vagy mindigis ilyen voltál, csak én nem láttalak?
Azt mondtad, hogy felejtsük el. Hogy meg sem történt. A csókjaink, az öleléseink, a közös pillanataink... mindet semmissé tetted egyetlen szavaddal. A szemedben ürességet láttam, és valami olyat, amit nem ismerek. Nem ismertelek téged teljesen, és rájöttem, hogy soha nem is ismertelek. Hiszen mit tudok rólad mondani? Szép vagy. Nem is szép, hanem gyönyörű. Kedves. Néha vicces. Meg... ki vagy te, Soojin? Ki vagy te nekem?
Szerettem veled beszélgetni. Szerettem csak úgy veled lenni. Téged is szerettelek. És még mindig szeretlek, annak ellenére, hogy nem vagyok már biztos semmiben veled kapcsolatban. Ezt az egyet kivéve.
Tudod mi bánt legjobban? Hogy nem mondtál nemet. Egyszer sem. Egy alkalommal sem. A sminkes asztalnál visszanéztél. A táncba bekapcsolódtál. Tegnap megcsókoltál. Sose mondtál nekem nemet, Soojin. És én ezt igennek vettem. Pedig csak a nem hiánya volt.
Fáj. Fáj a szívem, és gyűlölöm magam, amiért a csapdádba estem. Még sosem voltam szerelmes előtted. Honnan kellett volna tudnom? Honnan...?
Ha nem lehet elolvasni ezt, az azért van, mert sírok. De nem baj, úgyis régen sírtam már. Rámfér. Nem vagyok képes utálni téged, Soojinnie. Csak magamra vagyok dühös. Olyan végtelenül dühös! Hogy gondolhattam, hogy képzelhettem, hogy...
Sajnálom. Sajnálom az egészet, minden olyan mozdulatomat, minden olyan nézésemet. Ha a szemedbe nem is tudom elmondani, legalább ide írjam le. Te is felejts el mindent. Mintha sosem szerettelek volna. Nemet azonban én sem mondok neked. Képtelen vagyok rá. Élj boldogan... vagyis a szomszéd szobában alszol, szóval gondolom inkább éljünk boldogan. Sajnálom. Sajnálok mindent. Bocsáss meg. Bocsáss meg... Shuhua, bocsáss meg nekem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shuhua feljegyzései
Hayran KurguShuhua érzései Soojin iránt feat. (G)I-dle songs Akartam már egy könyvet írni így dalokkal, meg (G)I-dle fanfictiont is tervezek egy ideje. Szóval miért ne legyen egybe a kettő? A szereplők és a cselekmény is a képzeletem szüleménye. A happy end nem...