Harry Styles

987 38 8
                                    

Eram trista... Trebuie sa ma duc acolo. Nu vroiam sa plec la Spitalul 4. Nu eram nebuna, dar nimeni nu ma credea. Inafara de Harry. El ma credea, iar asta insemna ceva pentru mine. Simteam cateva lacrimi curgand pe obrajii mei palizi.
"Nu plange, o sa te scot de acolo." mi-a spus o voce cunoscuta.
Ma-m intrors si l-am vazut pe Harry. Am incercat sa ii schitez un zambet. Mi-a dat un sarut scurt, apoi se pregatea sa se intoarca, dar m-am repezit spre buzele lui. Aveam sa fiu inchisa si izolata intr-o camera probabil tot restul vietii mele, asa ca am profitat de moment. M-am impins cu forta, iar el imi cerea permisiunea grotei mele. I-am dat-o, limbile noastre s-au cunoscut probabil pentru ultima data. Si-a asezat mainile pe soldurile mele si a inceput sa le mangaie usor, apoi si-a mutat obraznicaturile pe fesele mele. Le-a strans usor, facandu-ma sa scot un sunet nearticulat.
"Shhh" mi-a soptit el, apoi a chicotit.
M-a ridicat, eu inconjurandu-i talia cu picioarele, apoi m-a izbit de perete. A inceput sa ma sarute lacom pe gat. Oh, Doamne! Doar sarutarile lui ma excitau. Il vroiam atat de mult...
"Harry..." ii soptesc la ureche. "te vreau in mine."
Mi-a zambit pervers si mi-a ascultat dorinta, dandu-mi chiloteii jos si ridicand fusta. Mi-am pus capul in scobitura gatului lui, simtind furnicaturi acolo jos.
Deodata, am auzit-o pe mama strigand din bucatarie: "Draga, tu si Harry ati plecat?"
"Imediat !" am reusit cu greu sa ii tip inapoi.
Aunci, Harry mi-a acoperit gura cu palma lui si a marit ritmul. L-am muscat de deget, placerea tot crescand, dar s-a oprit brusc si isi inchide slitul.

Si uite-ma tot aici, gandindu-ma in fiecare zi la acest incident intresant...

Imagine-uri pentru toti // closedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum