kırk altı

2.4K 152 122
                                    

ılgaz : neredesin

kaya : tuvaletteyim çıkcam şimdi

ılgaz : az önce bi kız seni sordu

kaya : kim? ne diyor?

ılgaz : hani seni bi kızla yiyişirken görmüştüm ya, o

ılgaz : kaya ne yapıyor uzun zamandır hiç uğramadı dedi

kaya : mal amk

kaya : ne dedin sen

ılgaz : sınava çalışıyor dedim

kaya : he tamam

ılgaz : sonra kız mal mal gülüp ben çalıştırırım söyle ona dedi

kaya : amk bela mı

kaya : yolladın değil mi onu

ılgaz : yolladım yolladım

ılgaz : döküntülerin de hemen çıkıyor maşallah

ılgaz : kokusunu mu aldı naptı

kaya : ılgaz?

kaya : güzelim sinirlendin mi sen

ılgaz : yo

kaya : oğlum geçmiş bitmiş

kaya : 2 3 kere yiyiştik yaptık bir şey ama ötesi yok

ılgaz : anlat anlat dinliyim

kaya : bebeğim iyi misin aq

kaya : o sıralar kafamı kurcalayan şeyler olduğu için takıldım onunla sadece

kaya : valla büyütecek bir şey yok

ılgaz : tamam kaya

kaya : bekle geldim

ılgaz : kızın yanına mı

kaya : ya dşfleşrowğdlwşdl

kaya : ne oldu sana anlamadım ki

kaya : bekle açıklayacağım

ılgaz : açıkladın ya

kaya : yetmemiş sana belli ki

kaya : bir de göstereyim

---

ILGAZ

Elimdeki telefonu kapatıp masanın üstüne koydum ve kapıya diktim bakışlarımı. Aklım Kaya'yı soran kızda kalmıştı ve elimde olmadan sinirlenmiştim. Pişkin pişkin gelip onu sorması ve ima yapması bütün kıskançlık duygularımı ortaya çıkarmıştı. Önceden yediği haltın böyle karşıma çıkması gerçekten canımı sıkmıştı.

Her şeyi açıklasa bile içimde bir burukluk vardı ve geçiremiyordum. Kaya'nın her an bundan vazgeçip o kızın yanına gideceğinden korkuyordum. Onun gibi biri için bu durum kabul edilmesi çok zordu ki hâlâ yaşadıklarımızın rüya olduğunu düşünüyordum neredeyse.

Kapıdan içeri giren bedeni görmem ile gözlerine baktım. Kalbim hızlanırken yanıma gelip kolumdan nazikçe tutarak eğildi. "Düzgün bir yer bulup konuşalım mı?"

Hâlâ gözlerine bakarken ağzımı açmadan kafa sallayarak onayladım. Oturduğum yerden kalktığımda hemen Kaya'nın arkasından ilerledim. Bizi boş olduğunu düşündüğüm resim atölyesine getirdi. Kapıyı açıp içeri baktıktan sonra kolumdan tutarak sürükledi beni. İçeri doğru adımlayıp beni masayla arasına aldı.

Beklenti dolu bakışlarımı görerek lafa girdi. "Bak biliyorum o kızın gelip öyle demesi çok saçma ama bunda bir suçumun olmadığını bilmen lazım. Sen varken o kızın yanına bile yaklaşmam ben."

Duraksadığı sırada bu sefer ben devam ettim. "Ama o kızın gelip bana öyle demesi senin suçun. Ona o cesareti sen verdin, Kaya. Hâlâ seni soruyorsa niyetini tamamen belli edememişsin demek ki." Birkaç saniye gözlerime baktıktan sonra, "Tamam, haklısın ama bilemezdim bunu yapacağını. Sonuçta o zaman anlık yaptığım bir hataydı," dedi ve elini yanağıma yerleştirdi. Baş parmağı yanağımı okşarken direnmek istedim. İçimdeki burukluk yavaş yavaş yok olurken, "Bir daha biri gelip seni sormaz, değil mi?" diyerek korkakça sordum.

Bu sefer yüzünü yaklaştırıp, "Olmayacak," dedi net bir şekilde. Gözlerim mayışarak kapanırken aniden dudaklarını hissetmem ile kısa süreli şok geçirdim.

Saniyeler içinde şoku bir kenara bırakıp dudaklarımı aralayarak karşılık verdim. Elimi refleks olarak ensesine çıkardım ve kendime çektim. Az önce içimde kalan burukluk yerini kelebeklere bıraktığında belli belirsiz gülümsedim. Üst dudağını emerken dilimi de ağzına götürdüm yoklarcasına. Dilimi kabul edip buluşturduğunda küçük bir inilti çıkardım.

Birkaç dakika süren öpüşme, nerede olduğumuzu hatırlamam ile son buldu. Ensesinden kavrayıp geri çektiğimde itiraz edercesine sesler çıkardı. "Okuldayız," diyerek uyardım. Tek kaşını kaldırıp, "Dilin ağzımdayken de okuldaydık, diyerek karşılık verdi. Göz devirdim ve dudağına bir öpücük bıraktım. "Kendini tutamasan ne yapardın?"

Sessizleştiğinde gülerek elini tuttum. "Gel çıkalım," dedim ve kapıya yöneldim. Peşimden gelirken, "Çıkışta öpücüğün devamı gelir mi?" diye sorduğunda tekrar güldüm ve "Hayır," diyerek cevapladım. Tekrardan itiraz ede ede peşimden çıktı ve elimi bıraktı.

"Puştsun."

___

ilhamım sadece bu hikâyede var diğerlerine yok ;(((

stay with me [bxb] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin