ILGAZ
Neden burada olduğumu geldikten sonra düşünmeye başlamıştım. Evden Yalınlara gidiyorum diyerek ayrılmıştım, şu an olduğum yer ise Yalın'ın yanından bile geçmiyordu. Yönelimimi başka yollarla da öğrenebilirdim fakat buraya gelmek bana daha doğru gelmişti. Şimdi ise ne yapacağımı bilemeyerek önümdeki alkole bakıyordum. İnceden inceden kafamın güzelleştiğini hissediyordum.
Kaya'nın buraya gelmeyeceğini biliyordum, buraya adımını atmazdı. Benim için bile. Kim onu daha önce öpen biri için gay bara gelirdi ki? Sanırım ben dışında hiç kimse.
Pistteki insanlara boş gözlerle baktım. Kaya'ya söylediğim yalanın doğru çıkmasını çok isterdim sanırım şu an. Karşımda benim yaşlarımda bir çocuk falan yoktu kesinlikle. Sadece belki gelir umuduyla söylemiştim ki neden yaptığımı bilmiyordum. Onun da yanımda olmasını istiyordum, gerçi yanımda ne halt edecekse artık.
Pistten gözlerimi ayırıp etrafta gezdirdiğimde beni arayan bir çift kahve gözler ilişti. Heyecanımı bastırıp beni bulmasına izin verdim ancak hiçbir şey yapmadım. Gelmesini kesinlikle beklemiyordum. Bu şaşkınlığımı atlatmam bana doğru gelmesiyle son buldu.
Sırıtarak, "Gay barda olduğunun farkındasın değil mi?" diye sordum eğilerek. Önümde dikildiğinde, "Hatırlatma. Seni alıp gitmek için buradayım sadece," diye konuştu. Gitmek isteyen kimdi?
"Kalmak istiyorum ama ben."
Cıklayıp parmaklarını koluma sardı. "Ben istemiyorum işte. Zaten kafan gitmek üzere, saçma bir şeyler yapmadan gidelim."
Sinirle kolumu çekip kaşlarımı çattım. "Benim adıma karar verme. Üç yüzüncü kez söylüyorum; sevgilim değilsin ve öyle davranıyorsun. Bırak bunu."
Ellerini yüzüne çıkarıp ovdu birkaç saniye. "Ilgaz sinirlendirme beni, burada yaptığın tek sik içki içmek. Onu benimle de yapabilirsin," dediğinde öfkeyle ayağa kalktım ve bir adım attım ona doğru. "O zaman çekil ve kendime göre bir av bulayım. Böylece gecem daha güzel geçer."
Bakışlarının karardığını fark ettiğimde keyifle sırıttım. Sinirlenmeye başlamıştı ve bana engel olmaya devam edecekti. Ama bunu yapmasına izin vermeden yanından hızla ayrıldım. Kendimi pistte bulurken ne yapmam gerektiğine karar verememiştim fakat insanlara ayak uyduracaktım.
Diğer herkes gibi dans etmeye başladığımda arkamda bir beden olduğunu fark ettim. Gözlerimi kapattığım için göremiyordum fakat umursamadım. Kaya'yı çıldırtmak için arkamdaki bedene sürtünerek dans etmeye devam ettim. Kalçamı bastırıp ellerimi boynuna götürdüğümde kollarımı havada tutup kendini geri çekti. Ne olduğunu görmek için gözlerimi açıp arkama baktığımda o kişinin Kaya olduğunu görmek gözlerimin sonuna kadar açılmasına sebep oldu.
Kollarımdan destek alıp beni kendine çektiğinde meraklı gözlerle ona bakmaya başladım. Bir dediği diğerini tutmuyordu ve bu giderek beni sinirlendiriyordu. Hafifçe eğilerek kulağıma yaklaştığında istemeden yutkundum.
"Beni kışkırtma Ilgaz, buradan kimseyle birlikte olmayacaksın."
Geri çekildiğinde alayla güldüm ve yüzümü yaklaştırdım ona. "Yoksa sen mi benimle birlikte olmaya niyetlendin?"
Şaşırmış bir ifadeyle bakmaya başladığında gülmekten alıkoyamadım kendimi. Dudaklarımı yalayıp kafamı geriye çektim. "Sal beni ve yönelimimi öğrenmeme izin ver."
Kafasını iki yana salladı ve, "Olmaz," dedi. Artık yüksek sesli müzikten ağrımaya başlayan kafamı geriye attım. Ağzımdan ağlamaklı bir ses çıktı ve artık yorulmuş bir ifadeyle Kaya'ya baktım. "Lütfen izin ver artık, buraya bir sürü tereddütle geldim zaten. Bırak cevabını öğrenip siktirip gideyim."
Hâlâ kollarımı saran parmakları gevşetip yüzünü yaklaştırdı. Sorarcasına bakmaya başladığımda, "Bu kadar çok merak ediyorsan kimi öptüğünün bir önemi yok o hâlde," dedi ancak sözlerinden hiçbir şey anlamamıştım. Kafasının benimkinden güzel olduğu belliydi.
Hâlâ sözlerini düşünürken aniden dudaklarını dudaklarıma kapatmasıyla kalakaldım. Dudağımın üstündeki dudak hareket etmek istediğini belli ettiğinde kendimi durdurmadım. İlk hamleyi o yapmıştı ve bana kızmaya hakkı yoktu. Bunu kullanacaktım tabi ki.
Gözlerim kapanırken dudaklarım aralandı ve serbest olan kollarımı ensesine sardım. Yumuşak dokuyu dudaklarım arasına alırken emmeye başladım. Bardaki müziğin giderek hareketlendiği sırada ona ayak uydurmak istercesine ikimizde hızlandık. Öpüşleri sertleşirken içimde bilmediğim hisler de uyanıyordu. Alt dudağımı çekip emerken aldığım zevk kafamdaki tüm pürüzleri yok ediyordu. Ensesindeki elimi bastırıp kendime çektim iyice onu.
Elini kasıklarımda dolaştırırken dudaklarının üstünden zevkle mırıldandım. Bunun bu kadar hoşuma gitmesi normalse asla durmak istemiyordum. Üst dudağını dişleyip kendimi ona bastıracakken penisimin üstündeki eli izin vermedi. Avucunu bastırırken dudaklarımdan sesli inlemeler kaçtı.
Bu kadar insanın içinde bunu yaptığımıza inanamıyordum fakat geldiğimden beri kimse kimseyi görmüyor, herkes kendi kendine takılıyordu. Kimsenin bize bakmadığını düşünmeye devam edip anın tadını çıkarmaya devam ettim.
Arkaya doğru adımlarken Kaya da beni takip edip dudaklarımdan ayrılmıyordu. Sırtım duvar ile buluşurken belli belirsiz gülümsedim ve Kaya'nın ensesindeki ellerimi çözüp göğsüne getirdim. Giderek sertleşirken işin sonunu düşünmeden devam ettim öpücüklerime. Dilimi ağzına itip yoklarken diliyle buluştum. Tekrardan inlerken hedefim dili oldu. Dilini birkaç saniye emip geri bıraktım ve dilimi damağında gezdirdim. Tekrar dudaklarına yönelecekken geri çekilmesiyle durakladım. Yüzüne saf saf bakarken, "Bu kadar yeterlidir sana," dedi bakışlarını kaçırarak. Çevredeki bakışlarını tekrar bana yönelttiğinde aşağı doğru kaydı giderek gözleri. Sertliğime baktığında aynı onun gibi bende baktım alt tarafıma.
"Artık cevabını öğrendiğine göre gidebilirsin." Cümlesiyle tekrar ona döndüğümde haklı olduğunu belli edercesine mırıldandım. Alt dudağımı dişleyip, "Ben indireyim o-o zaman," dedim ve kekelememe küfür ettim.
Elini ensesine götürüp kaşıdıktan sonra, "Ben de gideyim o zaman," dedi bir nevi beni taklit ederek. Bir şey söylememe fırsat vermeden gittiği sırada bende barın tuvaletini bulmaya çalıştım. Tek başıma indirmenin acısını yaşamktan kaçamamıştım.
___
biraz kısa ama zaten dün de bölüm attım o yüzden çok şeyetmeyin lsdlwğpswğsş
önceki bölümden sonra artık buna sağlam yorum gelmeli yoksa ben go to depresyon ;(
bu arada pek içime sinmedi üstüme gelmeyin eşrlğwğsqü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me [bxb] +18
Short Story"Her anımız ölümsüz olsun bundan sonra." ° (Earth kitabının Ilgaz ve Kaya karakterlerinin hikâyesi.)