Prošlost
- Umirem – priznam Klausu nakon vođenja ljubavi.
- Ti ćeš umreti u onoj fatnastičnoj fotelji tvoje bake kada budeš imala devedeset godina.
Ustanem i pogledam ga ozbiljno.
- Imam tumor na mozgu. Pripala sam terapiju ali zračenje i lekovi ga nisu smanjili.
- Onda ga operiši.
- Rizično je.
- Svaka operacija je rizična.
- Mogu da izbubim pamćenje, sva sećanja ako preživim.
- Ali preživećeš.
- Ni to nije sigurno.
- Ti si borac Sofi – kaže uvereno.
- Mislim da nisam.
- Pogledaj me – hvata me za bradu.
- Ti si borac. Ti si snažna žena. Ti si... sunce posle kiše. Pobedićeš ovo.
- Nisam uverena, nakon terapije onih šest meseci mi izgledaju primamljivo.
- Kakvih šest meseci?
- Toliko doktori prognoziraju da ću živeti.
- Šta ti želiš? – pita me.
- Želim da živim. Ne želim da umrem – priznam i poljubim ga na kratko.
- Onda odaberi život, bori se.
- Ne znam da li imam snage.
- Ja ću biti tu, uvek ću biti uz tebe.
Krivica me prekrije poput talasa vrućine.
- Povredila sam te. Bila sam gruba prema tebi, ne zaslužujem tvoju ljubaznost.
- Ti imaš moju ljubav a sve ostalo u poređenju sa njom je nebitno. Biću ovde sve dok ti budem bio potreban.
- Potreban si mi, samo o tebi mislim i tvom blesavom osmehu. Da verujem u stvari u koje ti veruješ rekla bih da si moja srodna duša što je glupo jer smo toliko različiti.
- Ili nas upravo te različitosti čine jedinstvenim.
- Ne zaslužujem te.
- Nemoj to da govoriš – kaže mi blago.
- Ja... ne želim da idem na operaciju. Ne želim da te zaboravim.
- Želiš da živiš.
- Ali...
- Ti i ja bićemo ponovo zajedno, obećavam ti.
- Ne možeš to da mi obećaš jer ako odem na operaciju velike su šanse da ću umreti.
- Sofi pogledaj me – hvata me za lice.
- Živećeš, ti ćeš da živiš.
- Ali ja...
- I biću pored tebe. Sofi imaš porodicu i imaš mene, nećeš biti sama.
- U redu operisaću se ali pod jednim uslovom.
- Kojim?
- Ima par dana da razmislim i želim da ih provedem sa tobom, u ovoj kući, u ovom krevetu. Želim da stvorim uspomene.
- Onda stvorimo uspomene.
. . .
Stavranje uspomena sa Klausom je bilo zabavno, dala sam sebi vreme i izbegavala sam sve članove moje porodice, javim se da sam živa i da sam dobro, nije im bilo svejedno ali znaju da mi treba vreme.
YOU ARE READING
Poslednja suza za nas
General FictionSofi je mlada žena čiji je stav prema životu ciničan i pesimističan zato kada upozna najoptimističnijeg muškarca, Klausa, ona se zapita kako je moguće da njih dvoje mogu da razgovaraju kao da se poznaju godinama. . . . Negde na ovom svetu postoji ne...