Gelukkig ben ik Aiden de rest van de dag niet meer tegengekomen. Olivia kwam twintig minuten later weer het werkkantoor van ons team binnen lopen en heeft me de rest van de dag zoveel mogelijk ontweken.
Tot mijn opluchting zijn mijn andere teamleden heel hartelijk en hebben ze mij de hele dag op sleeptouw genomen.
Mijn eerste werkdag is voorbij gevolgen en voordat ik het weet zit ik alweer naast Alice in de auto op weg naar huis.
Onderweg vraagt Alice me naar mijn eerste werkdag. Ik ben blij dat ik haar kan vertellen dat ik het oprecht leuk vind bij Wyatt Designs. Ondanks dat het mijn eerste werkdag was, heb ik al mogen helpen met een groot project en werd er met oprechte interesse geluisterd naar mijn ideeën.
Bij thuiskomst loop ik mijn kamer in en plof op bed neer. Gelijk bel ik pap om hem te vertellen over mijn dag maar het is een kort gesprek want hij moet net beginnen aan zijn dienst. Hij beloofd mij morgen te bellen zodat we wat langer kunnen praten.
Na het gesprek met pap besluit ik Lexi te bellen. Ik ga op mijn rug liggen en zet mijn telefoon op speaker terwijl ik hem laat overgaan.
Ze steekt gelijk van waal als je opneemt. 'Hey girl. Hoe was je eerste werkdag?'
Ik leg de telefoon naast mijn hoofd neer en staar naar het plafond als ik haar vraag beantwoord.
'Het was geweldig, Lex. Nou ja, voor zover werk geweldig kan zijn tenminste.'
Ik vertel haar mijn hele werkdag en ze antwoord pas als ik uitgepraat ben.
'Zie je nou wel dat het allemaal nog niet zo erg was als je dacht? Je zou vaker naar mij moeten luisteren.'
Lachend stem ik met haar in.
'Zijn er nog smeuïge kantoor schandalen die ik moet weten?' vraagt ze gretig.Mijn gedachten dwalen gelijk af naar Aiden en Olivia.
'Schandalen zou ik niet zo snel weten maar ik denk wel dat een van mijn teamleden iets met Aiden heeft.'
Weer voel ik een steek door mij heen gaan als ik eraan terug denk.
'Oe, geef me details. Wacht, laat me er eerst even goed voor gaan zitten.' Er klinkt wat gerommel aan haar kant van de lijn en ik wacht geduldig tot ze klaar is. 'Oké, vertel!'
Met een zucht begin ik te vertellen.
'Olivia, zo heet mijn collega, was bezig om mij een rondleiding te geven. Toen we bij Aiden's kantoor aankwamen bleek hij er ook was. Omdat ik achter haar liep zag hij mij niet direct. Op de flirterige toon waarop ze met elkaar aan het praten waren kon ik gelijk merken dat die twee wat hebben. Pas toen hij doordat dat ik er ook was hielden ze op. Ik heb ze daarna maar alleen gelaten en twintig minuten later kwam Olivia pas weer terug. Dus ja, dat.'
'Je klinkt teleurgesteld,' merkt ze op.
Het blijft even stil.
'Waarom klink je teleurgesteld?'
Nog meer stilte.
'Holly...' begint ze en ik hoor het begin van ongeloof in haar stem. 'Ben je jaloers?'
Ik slaak een diepe zucht maar antwoord verder niet.
'Vind je hem leuk?!' gilt ze vervolgens door de speaker.
Ik schiet overeind, grijp mijn telefoon en haal haar snel van de speaker voordat iemand die langsloopt het hoort.
'Nee natuurlijk niet! Doe niet zo raar,' sis ik naar haar.
Ik wil het niet toegeven aan mezelf, laat staan aan haar, maar ik weet dat Lexi mij te goed kent om te weten wanneer ik lieg.
'O mijn god... Je liegt. Ik hoor het aan je stem. Je vind hem leuk en je bent jaloers op die meid!'
JE LEEST
HATE U, LOVE U
Чиклит[UNEDIT VERSION] 🏆𝟐𝟎𝟐𝟎 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐘𝐒 𝐖𝐈𝐍𝐍𝐀𝐀𝐑 𝐈𝐍 𝐍𝐄𝐖 𝐀𝐃𝐔𝐋𝐓 | Aiden Wyatt is het type jongen waar Holly een bloedhekel aan heeft; een arrogante playboy die precies weet hoe hij het bloed onder haar nagels vandaan kan halen. Maar w...