Met verbazing staar ik naar Nate die me met een grote grijns aankijkt. Ik kan niet geloven dat hij hier is! Ik heb hem zo gemist. Achter hem duikt nog een bekend gezicht op. 'Omg! Jessie?! Oh, ik heb jullie gemist!' Ik ren op ze af en sla mijn armen om ze heen.
'Wij jou ook.' lacht Jessie en slaat haar armen nogmaals om me heen. En weer moet ik een traantje wegpinken. Ik draai me naar Nate toe en knuffel hem ook nog een keer. 'Je ziet er goed uit, schat. Gefeliciteerd.' zegt hij, en drukt een kus op mijn wang. Ik klap enthousiast in mijn handen als ik onze omhelzing weer verbreek.
Ineens duikt Aiden achter me op en slaat beschermend een arm over mijn schouder heen. 'Babe, ga je me nog voorstellen aan je... vrienden?' Zijn ogen blijven strak op Nate gericht. Ik moet mijn best doen om mijn lachen in te houden. Die jongen zou echt eens aan zijn jaloezie moeten gaan werken. Nate lijkt Aiden's indicatie niet door te hebben want hij staart naar Aiden alsof er zojuist een Griekse God aan is komen lopen, wat ik heb niet kwalijk kan nemen want in mijn ogen is dat ook zo, maar dat terzijde.
'Jeez, is dit hem?' roept Nate nog net niet uit. 'Mijn god! Je had niet overdreven toen je zei dat hij een hunk is.' Nate laat zijn ogen over Aiden glijden. Naast me voel ik Aiden even verstrakken, maar blijkbaar heeft hij nog steeds niet helemaal door wat hier aan de hand is.
Ik voel mijn lippen trillen en moet mijn uiterste best doen om een lach in te houden. 'Hé, hij is van mij. Zoek je eigen vent, Nate.' grinnik ik. Dan begint het tot Aiden door te dringen. Zijn schouders relaxen zichtbaar als hij merkt dat het gevaar is afgewend, nu hij weet dat Nate voor het andere team speelt.
Geamuseerd kijkt Aiden op me neer. 'Oh? Ik ben van jou ja?' Ja hoor, hij is weer de oude. 'Hm-hm.' Ik werp hem een lucht kusje toe, waardoor hij begint te grijnzen. Achter ons hoor ik Lexi kokhals geluidjes maken, die ik verstandig negeer.
'Jessie, Nate, dit is Aiden. Aiden, dit zijn Jessie en Nate, mijn beste vrienden van de universiteit.' Stel ik ze aan elkaar voor. Aiden steekt zijn hand naar beiden uit. Nate houdt Aiden's hand iets langer vast dan nodig is. 'Weet je zeker dat je niet voor mijn team speelt?' vraagt Nate met samengeknepen ogen aan Aiden.
Ik schiet bijna in de lach door Aiden's uitdrukking. 'Uhh..' Aiden kijkt even ongemakkelijk mijn kant op. 'Hij plaagt je maar.' lach ik.
Jessie staat ongeduldig te frunniken met de zoom van haar blouse. 'We hebben een verassing voor je meegenomen. Volgens mij moet het nu wel klaar staan. Kom!' Alsof ik nog niet genoeg verassingen heb gehad vandaag.
Ze trekt me mee naar de hoofdzaal waar de rest van de gasten zijn. Zodra we de zaal inlopen valt mijn oog direct op een klein podium met een karaoke set. 'Oh nee...wat hebben jullie gedaan!' lach ik.
Ik vind karaoke geweldig en ik had gemerkt dat ik er zelfs goed in ben. Zo'n beetje elk weekend gingen Nate, Jessie en ik wel naar een karaoke bar in Seattle en bijna altijd kreeg ik wel een compliment van iemand die aangaven dat ik echt goed kon zingen. Ik hou van zingen, maar ik betwijfel of ik wel echt goed ben of dat mensen gewoon aardig willen doen.
'Kom mee. Tijd om deze karaoke party te starten!' roept Nate enthousiast. 'Karaoke?' Met opgetrokken wenkbrauw kijkt Aiden naar het podium. 'Wat? Heb je dat nog nooit gedaan?' grinnik ik.
'Nope. En ik weet wat je nu denkt en nee, ik ben niet van plan om daar vanavond verandering in te brengen.' zegt hij, als hij de gretigheid op mijn gezicht ziet.
Ik laat mijn schouders zakken. 'Verdorie.' mopper ik. Hij lacht alleen maar en loopt vervolgens naar de bar voordat mensen ons onderonsje in de gaten krijgen.
Ik loop naar het podium waar Nate en Jessie al klaar staan om te gaan zingen. 'Laat me raden; jullie gaan het gebruikelijke weer zingen?' vraag ik aan ze.
JE LEEST
HATE U, LOVE U
Literatura Feminina[UNEDIT VERSION] 🏆𝟐𝟎𝟐𝟎 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐘𝐒 𝐖𝐈𝐍𝐍𝐀𝐀𝐑 𝐈𝐍 𝐍𝐄𝐖 𝐀𝐃𝐔𝐋𝐓 | Aiden Wyatt is het type jongen waar Holly een bloedhekel aan heeft; een arrogante playboy die precies weet hoe hij het bloed onder haar nagels vandaan kan halen. Maar w...