Chapter 31. - Hold My Poodle!

5.3K 111 3
                                    

Het was een heerlijke dag op het water, die me uiteindelijk heel erg was meegevallen en voor iemand zoals ik die niet van varen houdt, is dat al heel wat. Nu had dat waarschijnlijk ook wel te maken met de geweldige seks die Aiden en ik hadden gehad, maar dat terzijde.

Als we thuis zijn ploffen Aiden en ik op ieder een andere bank in de woonkamer, en neemt Reese een van de stoelen in beslag terwijl Alice de keuken in glipt om wat te drinken voor iedereen te pakken.

We zijn nog geen vijf minuten thuis of deurbel galmt door het huis heen. Voordat ik de kans krijg om in de benen te komen, vliegt Reese al op en loopt de hal in met iets meer snelheid dan nodig is. Er klinken gedempte stemmen vanuit de hal. Misschien is het een van Reese zijn klanten?

'Holly, wil je even hierheen komen?' roept Reese vanuit de hal. Ik trek een vragende wenkbrauw op naar Aiden, maar die haalt alleen maar zijn schouders op. Even denk ik zie zien dat zijn mondhoeken omhoog krullen. Nieuwsgierig loop ik de hal in waar alleen Reese is. Hij zegt verder niks, maar er speelt een grijns om zijn mondhoeken als hij gebaart dat ik naar buiten moet lopen.

'Wat is er aan de hand?' vraag ik hem terwijl ik de voordeur uitloop. Ik richt mijn ogen voor me en daar staat mijn vader. Huh? Wat is er aan de hand. 'Uhm, hi pap,' zeg ik tegen hem. 'Niet dat ik niet blij ben je te zien, maar wat is er aan de hand? Jullie doen nogal geheimzinnig.' Achter me hoor ik Reese zachtjes grinniken.

Ik kijk over mijn schouder en zie dat Alice ook naar buiten is gekomen en ook Aiden staat tegen de deurpost van de voordeur geleund en heeft een grijns op zijn gezicht. Wat is er in vredesnaam aan de hand?

'Lieverd,' begint pap. 'We hebben een verassing voor je.'
'Okay...'
Dan komt er ineens een auto de oprijlaan oprijden. Als ik goed kijk zie ik dat Adriana achter het stuur zit, wat me nog meer in de war brengt.

Ze parkeert de prachtige diepblauwe Mini Cooper recht voor mijn neus. Adriana stapt met een grote glimlach op haar gezicht uit en legt de autosleutels in mijn vaders hand als ze naast hem staat. Fronsend kijk ik ze aan. Ik snap er geen hol van wat hier aan de hand is.

Pap loopt naar me toe en houdt de sleutels van de Mini Cooper voor me op. 'Je verjaardag is pas over een paar uur, maar ik kon niet langer meer wachten. Gefeliciteerd lieverd.'

Het duurt even voordat ik doorheb waar hij op doelt. Mijn ogen worden groot en mijn mond zakt een stukje open. 'Is dat...is die van mij?' vraag ik wild wijzend naar de Mini Cooper. Mijn vader lacht om mijn reactie. 'Ja, die is voor jou.' Bevestigd hij. Ze hebben een auto voor me gekocht! Holy shit.

'OH MY GOD!' roep ik uit en spring op en neer als een malloot, wat ervoor zorgt dat iedereen in de lach schiet, maar dat scheelt me niks. Ik heb een freaking auto voor mijn verjaardag gekregen!

Ik vlieg mijn vader om zijn nek. 'Ik hoef niet te vragen of je blij bent met je cadeau,' zegt hij lachend. 'Hij is geweldig! Dankjewel pap.' Hij drukt een kus op mijn voorhoofd voordat ik Adriana om de nek vlieg. 'Het is een cadeau van ons en de Wyatts.' zegt mijn vader.

Ik draai me om naar Reese en Alice en geef hun eveneens een knuffel. 'Dit is een belachelijk duur cadeau en het had helemaal niet gehoeven, maar ik ben er echt ontzettend blij mee. Dankjewel.' zeg ik tegen beiden. 'Graag gedaan. Zelfs Aiden heeft meegedaan.' grinnikt Reese.

Mijn ogen richten zich op Aiden die nog steeds tegen de deurframe aanleunt. 'Oh, echt waar?' zeg ik geamuseerd. Ik druk mijn lippen op elkaar om een grijns te verbergen. Aiden doet een poging nonchalant over te komen door zijn schouders licht op te halen.

'Ahh, dat is zó lief!' roep ik overdreven uit. Ik ren naar hem toe en wip van de ene op de andere voet als ik voor hem sta. 'Zie je wel dat je me wel mag.' zeg ik triomfantelijk. De anderen zouden eens moeten weten dat hij me wel meer dan alleen mag. Hij knijpt zijn ogen even tot spleetjes, maar ik zie aan hem dat hij eveneens een grijns moet onderdrukken. We zijn inmiddels wel angstaanjagend goed geworden in ons toneelstukje. 'Nope,' zegt Aiden met gespeelde desinteresse. 'Ik heb alleen maar meegedaan zodat ik je geen lift meer hoef te geven.'
'Uh-huh...' Ik spreid mijn armen voor hem. Hij snuift. 'Ik hoef geen knuffel van je.'
'Oh stel je niet zo aan, kleine baby. Kom hier.'

Voordat hij weer kan protesteren sla mijn armen om hem heen – die hij enigszins onhandig beantwoord, en breng mijn lippen naar zijn oor. 'Dankjewel.' fluister ik tegen hem. Hij klopt even ongemakkelijk op mijn rug, niet goed wetende hoe hij in deze situatie moet reageren.

Ondertussen moet ik hard mijn best doen om hem niet in het bijzijn van de rest te zoenen. Ik hou hem nog even vast en verbreek dan onze iet wat ongemakkelijke omhelzing. 'Zou dit dan de eerste stap naar verzoening zijn tussen die twee?' Hoor ik pap aan Reese vragen. Aiden en ik kijken elkaar even betekenisvol aan. 'Zover zou ik niet gaan.' snuif ik. Mijn vader schud lachend zijn hoofd. 'Komen jullie nog even binnen om een drankje te doen?' vraagt Alice aan Adriana. Die knikt en met z'n vieren lopen ze naar binnen.

Ik loop naar mijn nieuwe auto en laat mijn vingers over de rand van de motorkap glijden. Aiden steunt met een hand tegen het dak van de auto en kijkt grijnzend over het dak naar mij. 'Dus? Vind je hem mooi?'
'Mooi is niet het woord dat ik zou gebruiken. Hij is prachtig.' Stralend kijk ik hem aan. 'Gelukkig maar.'

Ik werp een snelle blik op de voordeur. Zodra ik zie dat de kust veilig is, loop ik naar hem toe en schuif ik tussen hem en mijn auto in. Gelijk sluit hij me in door zijn beide handen om het dak van de auto te plaatsen en kijkt hij op me neer met die prachtige groene ogen van hem.

'Ik mag niet met alle eer strijken,' zegt hij. 'Je vader en Adriana zijn degenen die het meest hebben ingelegd.' Ik laat handen over zijn armen glijden en kijk naar hem op. 'Dat jullie zoveel om me geven dat je zelfs meebetaald aan een freaking auto, zegt al wat. Het boeit me echt niet wie er meer of minder heeft betaald.' Hij schenkt me een van zijn scheve grijnzen die mijn benen direct week maken.

Aiden werpt nog een blik over zijn schouder om te zien of de kust nog steeds veilig is. Dan duwt hij me met zijn lichaam tegen de autodeur en vinden onze lippen elkaar. Als op automatische piloot sla ik mijn armen om zijn nek en verdiep onze kus. Als ik mijn tong langs de zijne laat glijden kreunt hij tegen mijn lippen. Ik vind het geweldig dat ik hem die hese, sexy geluiden kan laten maken.

'Dankjewel.' fluister ik tegen zijn lippen.
'Voor de kus?' vraagt hij grijnzend. Ik stomp hem tegen zijn arm. 'Voor de auto, sukkel.' Hij grinnikt en geeft me een knipoog. Ik druk nog een snelle kus op zijn lippen voordat ook wij weer terug naar binnen lopen.

Tegen de tijd dat ik in bed lig en net begin weg te dommelen hoor ik mijn deur ineens open en dicht gaan. Ik hoef niet eens te kijken om te zien wie het is. Het matras beweegt als Aiden naast me komt liggen en zijn arm om me heen slaat. Ik draai me naar hem toe en druk een kus op zijn lippen voordat ik me tegen zijn borst aan nestel.

Geen beiden zeggen we wat, we liggen gewoon in een aangename stilte in mijn bed. Het voelt zo vertrouwd om in zijn armen te liggen en het duurt dan ook niet lang voordat mijn oogleden zwaar worden. Ook Aiden's ademhaling wordt rustiger naarmate de tijd verstrijkt.

HATE U, LOVE UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu