'Zie, zo erg is dit nog niet.' Lexi duwt me een drankje in mijn handen als ik verveeld de drukke nachtclub rondkijk.
'Er is heel wat meer voor nodig voordat ik me beter ga voelen,' snauw ik tegen haar.
Ze negeert mijn norse toon en babbelt vrolijk verder. 'Dan is het maar goed dat we een hele hoop alcohol tot onze beschikking hebben.'
Ik rol mijn ogen en zet het glas aan mijn lippen. De alcohol voelt goed. Veel te goed.
Lexi begint ineens wild te zwaaien. 'Matt!' roept ze over de harde muziek heen.
Met een grote grijns op zijn gezicht komt Matt onze kant oplopen. 'Jullie twee zien er weer prachtig uit,' zegt hij als hij bij ons staat.
Ik kijk omlaag naar het jurkje dat ik van Lexi heb geleend.
Het diep groene jurkje heeft een lage V-hals en het lijfje valt strak om mijn lichaam waardoor mijn borsten goed uitkomen. De rok waaiert vanaf mijn middel uit tot halverwege mijn bovenbenen. De hoge haken zorgen ervoor dat mijn benen net wat langer lijken.
Volgens Lexi zag ik er super sexy uit en is het de perfecte outfit om jongens aan te trekken en Aiden te vergeten.
Dat wist ik nog zo net niet.
Matt gebaard even naar de barman en richt zich dan weer op ons — of eigenlijk richt hij zich meer op Lexi dan op mij.
'De drankjes mogen jullie op mijn naam zetten.'
Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan. 'Alweer? Zo maak je toch geen omzet.'
Maat haalt enkel zijn schouders op als antwoord en richt zich weer op Lexi. Ik hoor niet wat hij zegt maar Lexi moet erom giechelen.
Met een veelzeggende grijns kijk ik haar aan. Er verschijnt een blos op haar wangen en kijkt me aan alsof ze wil zeggen; veroordeel me hier niet om.
Ik werp haar een geruststellende blik toe en haar schouders zakken in opluchting.
Mijn glas is binnen mum van tijd leeg. Ik draai me om naar de barman en bestel nog een drankje en een twee shotjes. Matt en Lexi kijken me fronsend aan.
'Wow, ik bedoelde niet letterlijk dat je de hele bar leeg moest drinken,' zegt Lexi.
Ik haal enkel mijn schouders op. In rap tempo gooi ik beide shotjes achterover. Gelijk voel ik dat alcohol invloed heeft op me.
Oef, ik kan echt niet goed tegen drank, maar dit is nog altijd beter dan de hele tijd aan Aiden te denken.
Matt schud afkeurend zijn hoofd, maar ik negeer hem. Het kan me niks schelen wat hij of Lexi ervan vinden — vanavond kan niemand me tegenhouden.
Gelukkig zijn Matt en Lexi zo gefixeerd op elkaar dat ze het niet in de gaten hebben als ik wegglip.
Met een drankje in mijn hand loop naar de rand van de dansvloer en kijk naar de koppels die aan het dansen zijn. Het voelt haast alsof ik in een scéne van Dirty Dancing ben beland.
Mijn ogen blijven hangen op een getinte jongen die perfect in sync danst met de brunette in zijn armen. Elke draai en lift die ze doen wordt perfect uitgevoerd.
Wow.
Gefascineerd kijk ik toe hoe zijn handen over de ontblote lichaamsdelen van het meisje strijken.
Ik krijg het er warm van.
Ik giet mijn drankje snel achterover om af te koelen maar dat heeft het tegenovergestelde effect. De alcohol verwarmt mijn lichaam en ik voel mezelf langzaam wat ontspannen.
JE LEEST
HATE U, LOVE U
Chick-Lit[UNEDIT VERSION] 🏆𝟐𝟎𝟐𝟎 𝐖𝐀𝐓𝐓𝐘𝐒 𝐖𝐈𝐍𝐍𝐀𝐀𝐑 𝐈𝐍 𝐍𝐄𝐖 𝐀𝐃𝐔𝐋𝐓 | Aiden Wyatt is het type jongen waar Holly een bloedhekel aan heeft; een arrogante playboy die precies weet hoe hij het bloed onder haar nagels vandaan kan halen. Maar w...