AANKONDIGING

3K 43 21
                                    

***

Hallo, mijn lieve lezers!

Als je mij hier op Wattpad volgt of op Instagram, heb je vast al gezien dat ik een tijdje geleden met begonnen met HATE U, LOVE U tot een volwaardig manuscript te schrijven.

Die is inmiddels af en naar verschillende uitgevers gestuurd. Helaas is het manuscript al door een aantal uitgevers afgewezen — wat normaal is, gelukkig haha — maar één daarvan heeft aangegeven het wel te willen publiceren. Maar daar zit wel een addertje onder het gras, namelijk dat ik weinig tot geen inspraak krijg tot het eindproduct.

Nu klink ik misschien arrogant dat ik die kans aan me voorbij laat gaan, maar ik heb niet zo hard eraan gewerkt om vervolgens niet het laatste woord over mijn boek te hebben.

Ik heb wat opties onderzocht (zelfpublicatie etc.) maar ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik het voorlopig nog even niet ga uitgeven omdat het manuscript nog verre van perfect is en ik me nu eerst op een ander project wil storten.

Toch vind ik het zonde om het manuscript te laten verstoffen, dus heb ik besloten om deze op Wattpad online te zetten zodat jullie die kunnen lezen!

Dit verhaal zal LOVE TO HATE ME gaan heten. In deze versie zullen naast de al bestaande personages, ook nieuwe figuren geïntroduceerd worden. LTHM verschilt zo'n 50% (al niet meer) van het origineel en is deel één in deze serie.

Oh! En er zijn twee POV's van zowel Holly als Aiden 😏

Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik een deel twee zal schrijven — tijd zal het leren — aangezien deze versie voor uitgevers bedoelt was om te zien of het potentie heeft om gepubliceerd te worden. Het kan dus zijn dat ik jullie met een einde laat zitten waar jullie het niet helemaal mee eens zijn, maar het is mijn goal om deze serie ooit nog eens geheel af te ronden.

Ik hoop dat ik met de herschreven versie het verhaal van Aiden en Holly ook weer goed tot z'n recht heb gebracht en dat jullie er net zoveel van kunnen genieten als HATE U, LOVE U.

Houd mijn pagina/insta in de gaten voor de eerste updates 🔥

liefs, Danielle

— liefs, Danielle

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
HATE U, LOVE UWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu