to, że coś się skończyło, nie znaczy, że było złe. nie widzę sensu w wyrzucaniu wszystkich wspomnień dotyczących osoby, z którą zakończyło się związek/przyjaźń (trochę bardziej chodzi mi o przyjaźń, bo nigdy nie byłam w związku i nie wiem, może jest jakoś inaczej). o ile oczywiście cała relacja nie była zakłamana. ale jeśli ktoś był ważną częścią mojego życia przynajmniej przez kilka lat, nie zamierzam wymazywać go z pamięci, nawet jeśli już z nim nie rozmawiam, ani nic.
ronmione to najlepszy ship z uniwersum harry'ego pottera. i nikt nie zmieni mojego zdania.
girl meets world to chyba najbardziej wartościowy z seriali na disney channel. jest faktycznie śmieszny i naprawdę przeuroczy, a w praktycznie każdym odcinku jest jakaś bardzo mądra treść. jakby, każdy moim zdaniem powinien obejrzeć wszystkie trzy sezony przynajmniej raz. po prostu aah, mogłabym się nad tym rozwodzić godzinami. jest cudowny. dodam jeszcze, że to sequel do serialu boy meets world, który chyba nie był zbyt popularny w polsce. genialne jest to, że zadbali o to, żeby każdy kto był jakimś w miarę ważnym bohaterem w bmw pojawił się w gmw z tym samym aktorem (tylko starszym o kilkanaście lat).
hilda z netflixa to najpiękniejsza kreskówka. i jest też urocza jeśli chodzi o treść.
uwielbiam kiedy jest ranek po mojej imprezie urodzinowej z rodziną i na dużym stole jest jeszcze reszta szarlotki, której nikt nie dał rady dokończyć, w lodówce stoją przynajmniej dwa niewypite soki, a w szafce leży połowa paczki paluszków. i nie chodzi o to, że uwielbiam go przez to, że jest dużo jedzenia (chociaż to też upss), ale to takie miłe uczucie, że miałam fajną imprezę urodzinową.. nie wiem, po prostu to fajne uczucie.
mam metr siedemdziesiąt dwa i pół i z całego serca tego nienawidzę. jestem wyższa od wszystkich w moim wieku i to po prostu uhh. autentycznie zrobiłabym wszystko dla kilku/nastu centymetrów mniej.
nie lubię tego, jak mówię komuś kto mi się podoba i ten ktoś od tamtego momentu stara się mówić (nawet dobre rzeczy) o mnie tej osobie, zawsze kiedy stoję obok tej osoby, ten ktoś mi coś cicho mówi/puszcza oczko, albo robi jakieś inne rzeczy, które mogą w jakiś sposób pokazać mi, czy tej osobie, że mi się podoba. kurcze, rozumiem, że chce dobrze, ale jeśli mówiłam już tysiąc razy, żeby tak nie robiła, a ona nie przestaje, to ROBIĘ SIĘ NERWOWA
pomidory z solą >>>>>>>>> pomidory bez soli
korzystanie ze spotify bez wykupionego premium jest bez sensu i nie daje dostępu do podstawowych funkcji odtwarzaczy muzyki
ta opinia staje się coraz mniej unpopular, ale emotki tekstowe >>>>>> normalne