trzydzieści pięć

155 17 38
                                    

jest w ogóle na wattpadzie ktokolwiek, kto używa tego sposobu na czytanie jakby ""przewracania kartek""? bo ja ostatnio włączyłam go dobre dwa lata temu, to scrollowanie jest znacznie lepsze.

mam dziwną relację z tomem hollandem. nie oglądałam nigdy żadnego jego filmu, tak totalnie nigdy, ale uwielbiam czytać o nim fanfiki na tumblerze i znam z nim chyba więcej inside joke'ów niż z one direction. to strasznie dziwne, bo on mi się prawie w ogóle nie podoba z wyglądu.

uważam, że nie powinno się twierdzić, że jakiś celebryta jest niesamowity, albo okropny z charakteru. myślę, że trzeba mieć do nich takie neutralne podejście, bo z łatwością mogą być zupełnie inni w rzeczywistości.

nie wiem dlaczego, ale irytuje mnie millie bobby brown. i jej fajni w komentarzach na tiktoku ://

bądźmy szczerzy, gdyby hogwart istniał naprawdę, różnice między postaciami z różnych domów byłyby minimalne. z resztą są minimalne nawet w książkach, ale nie zauważamy tego, bo zostało nam to przedstawione tak jakby kontrastująco.

śmierć freda wcale nie była taka smutna.

newt scamander i ogólnie eddie <3

HAMILTON CAST <333

mimo mojego uwielbienia do newta, nie specjalnie kręcą mnie prequele do hp. jakoś wydają mi się mniej interesujące. zbrodni grindelwalda nawet nie skończyłam.

wf nie powinien być oceniany

unpopular opinionsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz