sześć

223 20 50
                                    

SZOK, kto napisał cokolwiek pierwszy raz od kilku miesięcy?

uwielbiam napoje aloesowe.

kojarzycie te wszystkie spotted szkół? to się stało ostatnio bardzo modne, a ja nie bardzo wiem co myśleć na ten temat. niby fajne, ale strasznie toksyczne rzeczy się tam czasami dzieją.

KAPARY SĄ BLE I NIENAWIDZĘ ICH

szkoły nie powinny być teraz otwierane, szczególnie, że wracamy z wakacji, niektórzy byli za granicą, albo na obozach i to bardzo niebezpieczne. mówię z własnego doświadczenia, bo gdyby nie fakt, że organizatorzy obozu, na którym byłam powiadomili rodziców o czymś, o czym nie musieli, pewnie nadal nie wiedziała bym, że mam koronę i pojechała bym szczęśliwie do babci.

bagatelizowanie problemów innych ludzi i mówienie im, że coś wyolbrzymiają jest bardzo złe, dla mnie jedna z gorszych rzeczy jakie można komuś powiedzieć. a kiedy rodzic bagatelizuje problemy swojego dziecka, to już w ogóle.

ja i moja prokrastynacja nie umiemy pielęgnować roślin. dosłownie każda roślina, jaką kupię, po krótkim czasie ginie. niezależnie od tego ile wysiłku wkładał w utrzymanie jej przy życiu.

kocham wymyślać i zapisywać postaci do roleplay'ów, ale za chiny nie potrafię systematycznie w nich pisać.

bardzo podoba mi się sporo obecnych trendów w modzie, ale jakoś nie potrafię znaleźć w sobie odwagi na noszenie ich, bo czuję się wtedy, jakby wszyscy naokoło mnie oceniali i uważali za taką typową i próbującą się wpasować.

ogólnie stanowczo za dużo i za bardzo wymyślam co inni mogą myśleć o mnie, czy czymś ze mną związanym i sugeruję się tym. to ma niestety jakieś 70 procent władzy nad moimi decyzjami.

zapach deszczu, szczególnie takiego letniego, podczas którego możesz otworzyć okno, to najlepszy zapach.

unpopular opinionsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz