keeping up with lenka

44 4 1
                                    

dzień dobry, tęskniłam!!! pomyślałam sobie, że opowiem wam trochę o tym co się teraz u mnie dzieje, tak po prostu. może trochę muszę się wygadać.

zostałam zdiagnozowana! jeśli nie wiecie, a pewnie nie wiecie, no chyba, że o tym pisałam, od grudnia 2021 boli mnie głowa, tak przez cały czas - w sensie, od tego jednego dnia w grudniu nie było momentu, w którym głowa mnie nie bolała. i trochę była z tym masakra, jeździłam z rodzicami po lekarzach i szpitalach, zaczęłam znowu terapię, dali mi leki na depresję, w razie gdyby ten ból był psychosomatyczny, ale nic się nie zmieniało, a w zasadzie było coraz gorzej. możecie sobie pewnie wyobrazić jak źle czuje się osoba, która od piętnastu miesięcy żyje w ciągłym silnym bólu fizycznym. no i dwa tygodnie temu jakimś cudem się udało mnie zdiagnozować!! jest to taka słodko-gorzka wiadomość, bo diagnoza nie jest najfajniejsza – ndph, czyli taka choroba przewlekła, której zazwyczaj nie da się wyleczyć. są przypadki i są leki, ale one działają tylko na małą część chorych, których już i tak jest nie wiele, w polsce pewnie nie byłabym wstanie znaleźć nikogo z tym samym. w każdym razie też trochę się cieszę. trudno jest mi to wytłumaczyć, ale jak już minęło pół roku bólu to wiedziałam, że wolę być zdiagnozowana z czymś słabym, niż nigdy nie wiedzieć co to jest. no i dostałam leki, które mają jakąś szansę zadziałać. więc trzymajcie kciuki:)

z innych rzeczy – jestem w redakcji gazetki szkolnej!:) jestem w szkole w chmurze, właśnie z powodu powyższej sytuacji, więc mam bardzo luźno ze szkołą i zauważyłam jak fajnie jest mieć coś, co muszę robić w miarę porządnie i regularnie, tym właśnie stały się artykuły. jeśli chcecie, to możecie zajrzeć na https://szkolawchmurze.org/gazeta, moje artykuły są podpisane moim pełnym imieniem, lena dębowska i znajdują się w każdym numerze od lutego!

piszcie co tam u was słychać!! tęskniłam za wattpadem i za komentarzami i za ogólnym kontaktem z ludźmi.

<3 buziaki

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 11, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

unpopular opinionsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz