to, że nie gwiazdkuję twoich rozdziałów, nie znaczy, że mi się nie podobają! po prostu ja nigdy nie gwiazdkuję rozdziałów, bo najzwyczajniej o tym zapominam.
uważam, że wszyscy powinni mieć napisane w swoich opisach na różnych portalach społecznościowych swoje pronouns, jeśli czują się z tym komfortowo. to wiele ułatwia, szczególnie na takiej aplikacji jak wattpad, gdzie nie widać naszych twarzy, ani często nie mamy okazji mówić za bardzo o sobie.
to nie opinia, ale kupiłam sobie ostatnio na urodziny projektor gwiazd i to jest genialne!!
uwielbiam niemowlęta. w sensie, nie w takim dziwnym sensie. uważam, że są urocze, tak jak małe kotki i pieski i autentycznie potrafię popłakać się z tego jak urocze one są [historia wzięta z życia, naprawdę].możliwe, że juz o tym pisałam [dużo jest już takich opinii tutaj haha], ale uwielbiam serial dobre miejsce. jest przezabawny.
okropnie prokrastynuję i nie wiem jak z tego wyjść. to jest okropne.
to też nie opinia, ale jacy są wasi ulubieni wokaliści/zespoły?
ten dziwny moment, w którym zapominasz jak brzmi jakieś słowo po polsku, ale pamiętasz je w angielskim.
lubię mieszać polski z angielskim, szczególnie kiedy z kimś piszę. to lepiej oddaje to, co chcę powiedzieć.
gra planszowa super farmer to całe moje dzieciństwo.