szesnaście

156 18 22
                                    

bardzo potrzebuję ff z tomem riddle w soulmate au gdzie bratnia dusza toma jest z hufflepuffu.

mam na telefonie znacznie więcej gier niż bym się tego po sobie spodziewała. zwykle są to jednak takie banalne zręcznościowe jak don't touch the spikes, czy coś.

i ogólnie ostatnio zaczęłam grać w among us i dziwnie się z tym czuję, bo totalnie nie jestem gamerką i zupełnie się na tym nie znam. ALE TO JEST WCIĄGAJĄCE.

bycie crewmate >>>> bycie impostor(ster?)

bardzo nie lubię w książkach (!), filmach i serialach motywu, w którym dziewczyna musi wybrać jednego z dwóch chłopaków, albo odwrotnie. to się chyba nazywa trójkąt miłosny. nie wiem dlaczego, ale niekomfortowo czuję się z myślą, że będzie musiała kogoś wybrać haha.

i tu można mnie nazwać hipokrytką, bo całe girl meets world się na tym opiera, ale tO CO INNEGO. w gmw cały sezon opiera się na tym jak ten trójkąt jest zbudowany i jak on działa, co robi z niego właściwie atut tego serialu.

pamiętacie jak był taki wielki hejt na jojo sivę? zresztą nadal jest dość duży. co jak co, ale ja podziwiam to z jakim dystansem jojo do tego podchodzi i ogólnie jak sobie z tym radzi.

zacznijmy słuchać the vamps. ten zespół ma supi muzykę, a poza tym brad simpson.

bow z she-ry to super postać omg

sos czosnkowy >> majonez >>>>> ketchup

unpopular opinionsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz