dance monkey jest okropnie irytujące.
bestdressed jest jedną z najlepszych youtuberek. widać, że moda ją pasjonuje, ma naprawdę rewelacyjny montaż (sama go wykonuje!), a przy tym jest niesamowicie autentyczna i zabawna. fakt, że nagrywa głównie o modzie, nie zmienia tego, że oglądając ją czuję, jakbym spędzała czas z dobrą przyjaciółką.
czarny humor to tylko wymówka na zachowywanie się rasistowsko, homofobicznie, albo ogólnie bardzo źle w stronę poszczególnych ludzi, grup społecznych. może być okej tylko wtedy, kiedy dotyczy tylko i wyłącznie nas samych i nikogo innego.
przeklinanie, picie, palenie nie definiuje twojego wieku (z wyjątkiem tego, że pić i palić można legalnie od osiemnastej, ale wiecie, że nie to mam na myśli). mówienie dorośniesz do tego, albo kiedy będziesz starszy to zrozumiesz do osób, które tego nie robią, jest złe.
czy tylko ja mam cos takiego, że praktycznie zawsze wstydzę się podejść do chłopców i tak po prostu z nimi pogadać? chciałabym, ale zawsze się wtedy głupio i niezręcznie czuję.
to ma w sumie dość sporo wyjątków, ale na przykład do chyba żadnego chłopaka z mojej klasy nie była bym w stanie tak na luzie podejść.mój ekstrawertyzm przejawia się w nie każdym środowisku. mam wrażenie, że jestem ekstrawertyczką, a w tym samym czasie dość nieśmiałą i bojaźliwą osobą. da się tak w ogóle?
mrożona kawa >>>> ciepła kawa, ale
ciepła herbata >>>> mrożona herbataprzez całe życie jestem rozdarta między gorącym latem w ciepłym kraju, podróżowaniem, noszeniem kwiecistych sukienek i kapeluszy, chodzeniem po nadmorskich sklepach z pamiątkami, a zupełnym przeciwieństwem, czyli mroźną zimą, ciepłą herbatą (chociaż ją i tak piję cały rok), kakaem, śniegiem po kolana, toną swetrów, piosenkami świątecznymi i długimi ocieplanymi skarpetami. to nazywa się ciężki wybór.
nie wydaje mi się, żeby to było puste, gdyby ktoś chciał, żeby jego partner był atrakcyjny. większość związków zaczyna się od tego, że ktoś uważa drugą osobę za ładną. to nic złego, jeśli nie chcesz spędzić reszty życia z kimś, kto nie podoba ci się wizualnie.
programy typu randka w ciemno to w sumie całkiem ciekawy i nawet fajny sposób na znalezienie miłości, ale dziwnie wyglądało by mówienie swoim dzieciom jak się poznaliście haha.
dużo długich opinii dzisiaj, ale chyba fajnie wyszło.