trzy

359 25 66
                                    

more than you know  axwell /\ ingrosso (nie mów mi, że tego nie znasz) to najbardziej wakacyjna piosenka na ziemi.

film miss americana o taylor swift jest świetny i mimo, że nie jestem jakąś wielką fanką taylor, mogłabym oglądać go na okrągło.

wiek gra rolę w relacji dopóki młodsza osoba nie skończy 18-19 lat. potem nie ma już takiego znaczenia.
!edit:  miałam na myśli głównie relacje romantyczne tutaj.

sok pomidorowy jest smaczny, nie wiem co wszyscy tak do niego mają.

niespecjalnie przepadam za polską muzyką, ale jest na przykład popularniejsza ostatnio sanah, której piosenki miód dla moich uszu.

wredna nie oznacza szczera. znam wiele osób, które tłumaczą chamskie zachowanie szczerością, a to zdecydowanie nie to samo. da się być szczerym nie obrażając nikogo.

to może być trochę kontrowersyjne, ale;; dużo bardziej liczy się dla mnie to czy ktoś potrafi tworzyć piosenki o fajnej melodii i z dobrym tekstem, niż to, czy potrafi śpiewać. stwierdzenie, że ktoś nie ma talentu, ponieważ stworzył piosenkę z dobrym tekstem, albo chociażby wpadającym w głowę rytmem, która stała się hitem, a potem nie potrafił zaśpiewać jej na żywo bez efektów dźwiękowych jest nieodpowiednie. 

używanie stwierdzenia nie jesteś taka jak inne dziewczyny jako komplement jest okropne. chcę być taka jak inne dziewczyny, ponieważ wszystkie dziewczyny są niesamowite. znowu mam do tego piosenkę - most girls hailee steinfeld.

walking in the wind to najlepsza piosenka one direction.

serial the society jest bardzo dobry i zasługuje na więcej uwagi.

unpopular opinionsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz