woah juz sto opinii będzie
ballady i ogólnie piosenki z podkładem na gitarze >>>>> na pianinie
wolę nosić jasne ubrania, a w szafie nie mam prawie żadnej czarnej rzeczy.
jajka są bardzo nie dobre. znaczy, lubię jedzenie, które ma w składzie jajka, jak naleśniki, czy jakieś ciasta, ale takie, w których je czuć i widać, na przykład jajecznica, albo jajka na twardo, czy co tam jeszcze jest to ew.
beżowy kolor jest prześliczny i bardzo pasuje do takiego intensywnego czerwonego!! czułam potrzebę napisania tego.
bardzo chciałabym chodzić do sacondhandów, ale się wstydzę. w sumie nie wiem czego, bo nie ma się chyba czego bać, ale i tak jakoś nie znajduję w sobie odwagi.
ogólnie wstydzę się i boję bardzo wielu bezsensownych rzeczy.
nadużywam słowa ogólnie, ale pewnie już zdążyliście zauważyć.
ron nie jest tak overrated, jak niektórzy mówią. może nie jest jakąś super fajną postacią, ale da się zrozumieć większość jego motywów. musiał czuć się strasznie odrzucony w wielu momentach, szczególnie podczas wydarzeń z ostatniej części.
snape natomiast jest bardzo overrated. nic nie tłumaczy tego, że znęcał się nad uczniami, albo faworyzował slytherin.
bardzo lubię mieć duże poduszki, albo maskotki, na tyle duże, żebym mogła się cała do nich przytulić. łatwiej mi jest wtedy zasnąć.