Κεφάλαιο 18

866 103 16
                                    

Τέρρα:


   Το ταξίδι πέρασε γρήγορα. Ευτυχώς για αυτήν. Η ανακάλυψη πως το δαχτυλίδι επηρέαζε τόσο πολύ την προσωπικότητα της ώστε η απομάκρυνση από το έδαφος να ήταν ανυπόφορη, την εξέπληξε. Ήταν το πρώτο αποτέλεσμα αυτής της υποτιθέμενης σύνδεσης που υπήρχε. Και πλέον αποφάσισε πως δεν της άρεσαν τα ύψη, ή τουλάχιστον το να βρίσκεται μακριά από το έδαφος. Έχανε την ασφάλεια της.

   Η Πρώτη Πόλη απλωνόταν σε μια εκπληκτικά μεγάλη έκταση με το πιο ανατολικό κομμάτι της να βρέχεται από τη λίμνη Νόα (εκεί ήταν και η πιο ακριβή περιοχή της πόλης) Δεν ήταν τόσο μεγάλη σε σχέση με την πρωτεύουσα του 3ου Βασιλείου αλλά σίγουρα πολύ πιο εντυπωσιακή μιας και η αρχιτεκτονική φώναζε χρήματα. Τα πιο παράξενα γυάλινα κτήρια, καθαροί δρόμοι, τα πιο ακριβά αυτοκίνητα, η Τέρρα δεν μπορούσε παρά να φανταστεί τα θυμωμένα βλέμματα της Ίγκνις.

   Η Τέρρα, όσο περίεργο και αν ακούγετε, δεν είχε δει πάρα πολλές μεγάλες πόλεις στη ζωή της. Το 3ο Βασίλειο αποτελούταν κυρίως από μικρές κωμοπόλεις και χωριά χωμένα βαθιά σε δάση ή διάσπαρτους οικισμούς σε πεδιάδες. Το δάσος που απλωνόταν σε όλη την έκταση του, έκανε την κατασκευή μεγάλων πόλεων σχεδόν αδύνατη. Μόνο η πρωτεύουσα ήταν αρκετά μεγάλη ώστε να μπορεί να ονομαστεί "πόλη".

   Στην Πρώτη Πόλη, είχαν φτάσει το προηγούμενο βράδυ στο ιδιωτικό τζετ του προέδρου του 3ου Βασιλείου που όπως της εξήγησε ο Ασπιρίτο ήταν από τους ελάχιστους ανθρώπους που ήξεραν ποιοι ήταν στα αλήθεια. Είχαν έρθει σε επαφή πριν ακόμα βρει το δαχτυλίδι την κοπέλα και του είχε εξηγήσει την κατάσταση. Και αυτός δέχτηκε να βοηθήσει.

«Άρα με επέλεξε επειδή είμαι από το 3ο Βασίλειο.»

«Και για αυτό αλλά κυρίως γιατί ξέρεις να χρησιμοποιείς το μυαλό σου.» της είχε απαντήσει η Ίρα για να προσθέσει με ένα χαμόγελο «Και επειδή οι άλλες θα τα θαλάσσωναν.»

«Άρα εγώ είμαι σκυλάκι και ακολουθώ εντολές;»

«Μην το παίρνεις προσωπικά, όλοι οι άνθρωποι είναι σκυλάκια με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.»

   Δεν θα έπρεπε να ήταν θυμωμένη με τον Ασπιρίτο. Ήταν τιμή που πήρε εκείνη μαζί του στη μεγαλύτερη συγκέντρωση πολιτικών αρχηγών από την εποχή 0. Αλλά θα προτιμούσε να βρίσκεται με τις άλλες όταν θα ξυπνούσε η Βέντους (γιατί ήξερε πως θα ξυπνούσε) και όταν θα φεύγανε για την πρώτη Φεγγαρόπετρα. Ήθελε να είναι μέλος της ομάδας.

Ο Χορός των ΣτοιχείωνWhere stories live. Discover now