ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό δεν είναι καινούριο κεφάλαιο. Όταν με το καλό θα τελειώσω την ιστορία μου θα το βάλω στο τέλος μαζί με μια ειδοποίηση στην αρχή πως υπάρχει. Εδώ θα σημειώσω όλους τους χαρακτήρες που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμή στην ιστορία για να το κάνω πιο εύκολο για τους υπέροχους αναγνώστες μου που μπερδεύτηκαν με τα ονόματα και ποιος είναι από που. Ξέρω πως έχει πολλούς χαρακτήρες με παράξενα που δεν τους λένε όλους Γιάννης, Γιώργος και Μήτσος. Οπότε έχουμε και λέμε...
Όσα ονόματα δεν αναφέρονται καθαρά στην ιστορία θα είναι μέσα σε ().
1ο βασίλειο:
Βέντους: Φύλακας του αέρα, της ανήκει το δαχτυλίδι του αέρα.
Νταν: Ο μικρός αδερφός της Βέντους.
(Αλέτα): Η μητέρα της Βέντους, δεξί χέρι του προέδρου του 1ο βασιλείου
(Άττικους): Ο παππούς της Βέντους, πατέρας της Αλέτα.
(Βίντουρ): Ο πατέρας της Βέντους, έχει εταιρία παραγωγής όπλων.
Μπεβίν: άγγελος που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Βέντους.
Φαλάκ: άγγελος που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Βέντους, παίζει την άρπα.
2ο βασίλειο:
Ούντα: Φύλακας του νερού, της ανήκει το δαχτυλίδι του νερού.
Τζεφ: φίλος της Ούντα από το ορφανοτροφείο, εκπαιδευόμενος πιλότος μαχητικού διαστημοπλοίου.
Μεμόρια: φίλη της Ούντα από το ορφανοτροφείο.
Νολίν: γοργόνα που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Ούντα.
Τρόι: γοργόνα που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Ούντα.
3ο βασίλειο.
Τέρρα: Φύλακας της γης, της ανήκει το δαχτυλίδι της γης.
(Ορέλια): Η μητέρα της Τέρρα, υδροφυσικός.
(Ντάλας): Ο πατέρας της Τέρρα, βιολόγος.
Πέργκα: ξωτικό που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Τέρρα.
Ίρα: δίδυμη αδερφή της Πέργκα, ξωτικό που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Τέρρα.
4ο βασίλειο:
Ίγκνις: Φύλακας της φωτιάς, της ανήκει το δαχτυλίδι της φωτιάς.
(Αμέτα): Η μητέρα της Ίγκνις.
Άινταν: δαίμονας που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Ίγκνις.
Κάι: δαίμονας που ήρθε από το παρελθόν για να βοηθήσει την Ίγκνις.
Μέλη του Μεγάλου Συμβουλίου:
Ασπιρίτο: Ο αρχηγός του μεγάλου Συμβουλίου.
Λόρδος Άλντεν: από τη φυλή της γης.
Κάτο: από τη φυλή της φωτιάς.
Ρενέρ: από τη φυλή του νερού.
Σαγκ: από τη φυλή του αέρα.
Αλέντα: μάγισσα.
Αλφρίντα
Παξ
Ντιμάτ
Όσο θα προχωράω στα κεφάλαιο τόσο θα προσθέτω και χαρακτήρες. Όσοι αναφέρονται στο βιβλίο ως νεκροί, δηλαδή όπως ο πατέρας της Ίγκνις ή άτομα από τη μυθολογία όπως η Μελίσσα δεν αναφέρονται σε αυτή την κατάσταση.
Επειδή τα ονόματα είναι παράξενα, οι άντρες είναι γραμμένοι με μαύρα γράμματα και οι γυναίκες με πλαγιαστά.
Θα ήθελα επίσης να σημειώσω πως οι άγγελοι (Φαλάκ και Μπεβίν) δεν κατάγονται από το 1ο βασίλειο όπως και οι γοργόνες (Νολίν και Τρόι) δεν κατάγονται από το 2ο και τα ξωτικά από το τρίτο και ου το καθεξής. Τα βασίλεια δεν υπήρχαν την εποχή των φυλών απλά τα έβαλα έτσι για να δείξω πως σχετίζονται με την κάθε μία πρωταγωνίστρια για παράδειγμα οι δαίμονες με την Ίγκνις ή τα ξωτικά με την Τέρρα. Τα βασίλεια δεν σχετίζονται με κανέναν τρόπο με τα δαχτυλίδια αφού βρίσκονται σε δύο τελείως διαφορετικά χρονικά επίπεδα, είναι κάπως σαν να λες τους αμερικάνους, ινδιάνους.
Ευχαριστώ!!
Αριάδνη!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Χορός των Στοιχείων
FantasiΆγγελοι Δαίμονες Γοργόνες Ξωτικά Τέσσερα δαχτυλίδια, τέσσερις αρχαίες δυνάμεις, μια σκοτεινή απειλή και εννιά φεγγαρόπετρες. Μια αρχαία προφητεία, η φωνή του παρελθόντος για τη σωτηρία του μέλλοντος. Και όταν οι παλιοί θεοί συναντήσουν τους καινούρ...