4

5.6K 599 655
                                    

"Bu arada bu evde kalacaksan bir kuralım var."

"Neymiş o kural?"

"Bana aşık olamazsın."

_____________________________________________

        "Ne?"

        "Ne dediğimi gayet iyi duydun."

        "Sana aşık olacağımı nereden çıkardın?"

        "Bana aşık olacaksın demedim. Aşık olma dedim. İkisi farklı şeyler karıştırma tatlım."

        Tatlım?!

        "Peki. Öyle diyorsan öyle olsun."

        "..."

        "..."

        "Eee ne zaman taşınacaksın?"

        "Sen ne zaman istersen o zaman taşınırım."

        "O zaman şimdi taşın"

        "Hemen şimdi mi?"

        "Evet. Hemen şimdi."

        "Nasıl hemen şimdi taşınabilirim? Eşyalarım hemen şimdi getirecek kadar az değil."

        "Bu apartmanda yaşamıyor musun? Bu gecelik ihtiyacın olan eşyaları bu gecelik buraya getiririz. Kalanını da yarın hallederiz. Zaten yarın cumartesi."

        "Evet biliyorum ama- Bir dakika sen benim bu apartmanda yaşadığımı nereden biliyorsun?"

        "Sen söyledin."

        "Söylemediğime eminim."

        "Her neyse. Bu akşam burada kalıyor musun?"

        "Yarın eşyalarımla birlikte gelirim. Aceleci olmaya gerek yok."

        "Peki sen bilirsin. Yarın görüşürüz o zaman."

        "Görüşürüz, Minho."

        Jisung Minho'nun yanından ayrıldı ve aşağı kata Felix'in onu kovduğu eski evine girdi. Minho da ne garip çocuk. Verdiği fiyat çok iyi olmasa onun yanında kalmazdım. Zaten normalleri de beni bulmaz. Boş boş Minho'yu düşüneceğime yarın kolaylık olsun diye eşyalarımın bazılarını paketlemeye başlamalıyım. 

        Jisung eşyalarını paketlerken zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişti. Felix'in kapıyı açıp eve girdiğini duyduğunda saate baktı. Saat bir olmuştu. Yuh ben bu saate kadar eşya mı topladım? Yatmaya hazırlanmalıyım yarın ev taşıyacağım. Jisung eşya toparlamayı bıraktı ve yatmaya hazırlanmaya başladı. O sırada Felix Jisung'un odasına daldı.

        "Hey bir sorum var."

        "Umarım soracağın soru 'Kapı nasıl tıklatılır'dır."

        "Pardon, hep unutuyorum."

        "Ne soracaktın çabuk sor ben yatacağım."

        "Bence yatma."

        "Neden?"

        "Kendine yeni ev buldun mu?"

        "Evet. Ne oldu?"

        "Uzakta mı peki?"

        "Hayır. Bu binanın en üst katında. Neden soruyorsun söylesene artık."

Nonstop • MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin