2.

11.1K 847 368
                                    

-Benimle yatamazsın Meftun, git beşiğine yat

Minik elleri ile tişörtümü tutup çekiştirmeye başlamasıyla kafamı başka yöne çevirdim.

Eve geldiğinden bu yana peşimden ayrılmamıştı ve beni görür görmez abimi istememişti.

Şimdi de beraber yatak kavgası yapıyorduk.

Uyuduğu beşiği yatağımın hemen yanı başına koymuştum fakat inatla orada yatmayacağım diye diretiyordu.

-AMA BEYN ŞENİNLE UYUYMAK İŞTİYOYIM YÜTFEN AYKIM

Bir de konuşmayı öğrendiğinden bu yana beni gördüğü yerde "Aşkım" ah pardon söyleyemediği için "Aykım" diye bağırıyordu.

Minik dişleri ile bileğimi ısırdığında Kaşlarımı çatarak ona baktım. Resmen her istediğini yaptırıyordu velet kene.

-BEYN ŞENİNLE UYUYMAK İŞTİYORUM

Gözlerini sevimli bir biçim haline getirip kulaklarını yanlara doğru eğmişti, kuyruğunu da şefkle oynatmaya başlamıştı.

Mırlamasını da unutmamak lazımdı.

Ne zaman bana bir şey yaptırmak isterse bu mooda bürünüyordu, ben de sevimliliğine karşı koyamayıp izin veriyordum.

Gözlerimi devirip kısık sesle onaylanmıştım.

Kulaklarını heyecanla oynatıp bacaklarıma sarılmasıyla derin bir nefes aldım.

Boyu oldukça kısaydı ve dizime geliyordu. Kilosu da maşallah aldı başını gidiyordu.

Üşengeçlikten oturduğu yerden kalkarım diye ödü kopuyordu o yüzden onu çağırdığımızda sürekli uyuma numarası yapıyordu.

Beni bırakıp yatağa atladığında tişörtümü çıkartıp ben de yanına kıvrılmıştım.

Her zaman ki gibi onu sabahları kucağımda uyurken bulacağım şüphesizdi.

-Sabah seni kucağımda bulursam ve o kuyruğun ağzıma girerse seni kulaklarından tavana asacağım Meftun

Sert çıkartmaya özen gösterdiğim sesim şefkatle çıkmıştı bu da onun miyavlamasına yol açmıştı

-Şen hiy meyak eytme beyn şenin kuçağında uyanıyım çünkü oyaşı çok yayat

-Rahat mı?

-Eveyt yayat

Hiç Söylediklerimi dinlediğini sanmıyordum...

Boyu kısa olduğu için kendini yukarı doğru çıkartıp yan yatmıştı.

Bu sayede kafası gögsüme geliyordu.

-İyi geceyey aykım

Kuyruğunu elime sardığında sinirle gözlerimi kapattım.

Yaz mevsiminde Meftun'un sarılması yüzünden havale geçirecektim....

Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin