-Biy ne yaman eyveniceyiz?
Yamımda bıdı bıdı konuşan Meftunu görmezden gelip önümdeki test kitabıma odaklandım. Sabahtan bu yana koca götünü devirmiş bir şekilde yatağımda yatıyordu ve ben derse oturduğum zaman yanımda bitmişti.
tırnaklarımı etime geçirerek kucağıma çıkmasıyla test kitabımdan başımı kaldırdım.
-Beyi dinle şuyada bir şey anlatıyoyum
sinirle tıslayarak konuştuğunda kulaklarını öptüm bu onu bir süre idare ederdi.
maximum 2 dakika sonra mırlayarak kendine geldiğinde gülümsedim. Ondaki etkimi fazlasıyla seviyordum , abim onu aldığında daha evlenmemişti ve onunla abimden daha çok anlaşmıştık.
Abim bizle yaşamadığı için Meftunu haftada 1 kere falan görüyordum ama o zamanlar o bile yetmiyordu.
Ama şimdi her şeye rağmen beraberdik sanırım bu iyi bir şeydi?
meftun kuyruğunu çenemin altına getirip sürtmesiyle kendime gelmiştim.
-ŞEN KİMİ DÜŞÜNÜYOYSUN? HANGİ YELLOZ O
Dediği kelimeleri birkaç saniye anlamaya çalışmıştım, birden bire çirkefleşmesine anlam veremesem de o söylediği "Yelloz" kelimesi de neyin nesiydi?
-Seni düşünüyordum gün ışığım, hem sen 4 yaşındasın kendine gel. O yelloz kelimesi de neyin nesi?
kulaklarını suçluluk ile yana eğdiğinde kaşlarımı çattım.
Cidden 4 yaşında olduğuna inanmıyordum...
-Eşki mayalleden bir kedi vaydı o şöylüyoydu , özüy diyeyim aykım yütfen küşme beyimle, beyn şeni çoy şeviyoyum.
Ağlayarak minik kollarını belime sardığında gülümsedim, en azından yaptığı hatanın farkına varması güzeldi.
Kollarımı tombiş beline sarıp kulaklarını öptüm, Bu kadar sevimli olmamalıydı...
-Eğer bir daha öyle kötü kelimeler söylersen , seninle bir daha geceleri süt içmem ve bahçede kuş kovalamam tamam mı?
Miyavlamaya başladığında ben de onu taklit ederek birkaç defa miyavladım, ne dediğim hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu ama ağlaması durmuştu...
-Şeyi şeviyoyoyum aykım
-Ben de kendimi seviyorum Meftunum
Kafasını kaldırıp bana dişlerini göstererek tısladığında irkilmiştim, kesinlikle ama kesinlikle 4 yaşında değildi...
-Şaka yaptım hayatım, ben de seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy Meftun / bxb ✔️
FantasyTamamlandı. Meftun , Araf'a aşık bir kedi adamdı ve onun için her şeyi yapardı.