12.

7.5K 616 105
                                    

-Doyduymacı aybi çok taytı deyil miydi?

Meftun'un dediği şeyle gözlerimi devirip parkta oynayan çocuklara baktım.

Ona söz verdiğim gibi evden dondurma almaya çıkmıştık ve dondurma dükkanındaki çocuğu görür görmez Meftun beni unutmuştu.

Bildiğiniz bana yaptığı şirinlikleri o çocuğa yapmıştı...

Benden başka biriyle anlaşması hoşuma gitmemişti ama o kadar da bencil olmamalıydım.

Benden başka insanlar da görmeliydi, benim gibi eve tıkılmasını ciddi anlamda istemiyordum.

Ama Duruma bakılırsa Meftun'un popüler biri olacağı apaçık ortaydı ve başım şimdiden beladaydı.

-Aynen kardeşim, çok tatlıydı.

-Biyincisi beyn şenin kaydeşin deyiyim, iyincşsi şen oya taytı diyemezsin şadece bana taytı diyebiliyşin, çüykü şenin taytlın benim. Biy daya kimyeye taytı deme, beyn şeni çoy ama çoy kıykanıyoyum.

-Evet evet benim biricik tatlım sensin

Meftun sinirle kuyruğunu bank'a vurmaya başlaması ile gözlerimi devirdim.

Acaba o çocuğun bana numarasını verdiğini söylesem ne yapardı?

********

-Aydayı iştemiyoyum geyemez!

Sinirle elindeki çatal ve kaşıkları masaya vurarak ağlayan kedime bakıp iç çektim.

Ne yapsam ne etsem Arda ile yıldızları barışmıyordu...

-Çocuk ailesi ile kavga etmiş diyorum, babası evden atmış diyorum, ne yapayım çağırmasa mıydım buraya?

-Bayane baya mı şoydu kayga edeyken? Onun ayacı çok başka.

Nefes alıp, sahte bir şekilde öksürdüm ama daha çok can çekişiyormuş gibi göründüğüme emindim.

-Neymiş onun amacı Meftun bey?

-Şeninle uyumak ama buyada beyn vayım, o yüyden gitşin şokaklayda yatşın. Umyumda deyiy, lüyfen şeninde oymaşın.

-Meftun azıttın iyice, hem çoktan yola çıkmıştır...

-O yaman döveyim onu, şana otuy beş adımdan fayla yaylaşamaz.

Kulaklarını dikip kuyruğunu tehditkar bir şekilde havaya doğru diktiğinde yutkundum.

Bu bir ay benim için çok zor geçecekti ve neredeyse Meftun 7-8 yaşlarına gelecekti...

Şimdiki hallerine bakılırsa benim durumum içler acısıydı.

Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin