32.

5.4K 400 48
                                    

Meftun derin bir nefes alıp kulaklarını yarı korkmuş ve üzgün görünmek adına yana doğru eğerek kuyruğunu eline almıştı.

Bugün şansını aşırı derecede zorlıyordu ve her şeyi eline yüzüne bulaştırması an meselesiydi.

İçeriye birden bire girdiğinde Araf arkasını dönüp kendisine bakmıştı.

Daha az önce kendini yeni yeni ikna ederek çalışma masasına oturmuştu fakat çok geçmeden Meftun odaya pat diye giriş yapmıştı.

-Yaaa kusura bakma, böcek gördüğüm için öyle pa-

Araf böcek lafını duyar duymaz irkilerek masadan koşarcasına yatağın üzerine atlamıştı.

Meftun, Araf'ın bu haline gülmek istese de kulaklarını yanlara doğru eğerek yavaş bir şekilde yatağa doğru ilerlemeye başladı.

Araf ile evli olsalardı bu yatak çok güzel şeylere şahitlik edebilirdi...

Kuyruğunu arafa doğru heyecanlı bir şekilde sallayarak yatağa yavaş bir şekilde çıktığında Araf gözlerini Meftun'un gözlerine dikmişti.

"Meftuncuğum hadi git öldür onu, hadi aslanım." Araf gülümsemeye çalışarak söylediği şeyle Meftun kulaklarını iki yana doğru oynatarak cevap vermişti.

-Ya git öldür işte

Araf gözlerini kapıya çevirdiğinde yerde gördüğü şeyle tabiri caizse bağırarak Meftun'un kucağına doğru çıkmıştı.

Meftun bir an afallasa da kucağındaki Araf'ı belinden tutarak uzun bir şekilde miyavlamıştı.

O böceği bulmak için bahçe'nin altını üstüne getirmişti ve sonunda da küçük iğrenç ama altın kadar değerli dostunu bulup kapının altından Araf'ın odasına salmıştı.

Araf bunu öğrense muhtemelen Meftun'u diri diri yakabilirdi de...

Ama şu an kucağındaki Araftan başka bir şey düşünemiyordu.

Sivri dişlerini yaladığında aklına bir fikir gelmişti, krizi şimdi fırsata çevirmeliydi.

Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin