Meftun, Araf'ın elinden sahiplenircesine tutmuş bir şekilde paytak adımlarla dondurmacıya ilerliyordu.
Arkadaysa hayattan bıkmış bir şekilde Arda yavaş bir şekilde yürüyordu daha çok sürünüyormuş gibi görünüyordu çünkü dışarı çıkmadan önce Meftun ile kavga ederek bütün hayat enerjisini harcamıştı.
Dondurmacı'ya girdiklerinde Meftun, Araf'ın elini bırakarak sevinçle kasadaki çocuğun yanına ilerlemişti daha doğrusu depar atarak koşmuştu.
Araf derin bir nefes alarak Arda'ya baktığında Arda'nın şaşırdığı her halinden belli oluyordu.
Çünkü kalabalık bir yere gelmişlerdi ve Meftun resmen Araf'ı serbest bırakmıştı.
Normalde de asla ama asla yanından ayrılmazdı...
-Bu neydi şimdi? Tüm gücüm tükendiği için halüsinasyon falan mı görüyorum?
Arda nefes nefese konuşup elini Araf'ın omzuna koyup soluklandığında Araf, korkarak arkadaşına bakmaya başlamıştı.
-Hayır görmüyorsun, ama biraz daha elini omzuna koymaya devam edersen Meftun sana en güzel halüsinasyon'u gösterecek. Çünkü kasadaki çocukla bize bakıyorlar. Meftun'un kuyruğu ve kulakları hiç hayra alamet değil.
Arda duyduğu sözlerle elini sanki yanmış gibi anında çekerken kafasını kaldırıp Meftun'a bakmıştı.
Dediği gibi de bakışları hiç hayra alamet değildi...
*******
Arda : Şu kasadaki çocuk neden buraya bakıyor?
Araf : Meftun'a dondurma yediriyorum,
Araf : açma şu konuyu.
Arda : evet görebiliyorum.
Arda : kucağında oturuyor?
Arda : ama çatlıcam.
Araf : ne bilim neden bakıyor?
Araf : birkaç gün önce de numarasını vermişti.
Araf : gözünün önünde çöpe atmıştım,
Araf : zoruna gitti galiba .
Arda : Meftun?
Araf : çocuğu sevdi galiba ?
Araf : onu görünce beni unutuyor...
Arda : gördük nasıl unuttuğunu.
Arda : Çatal batırdı bana...
Araf : özür dilerim.
Arda : aman,
Arda : çocuğun sana asıldığı o bilmiyor galiba :)
Arda : bilse o çocuk yaşamazdı ve bizde davalık olurduk?
Araf : bilmiyor
Arda : çocuk buraya geliyor
Araf : bakamıyorum
Araf : bir şey yap
Araf : kavga istemiyorum
Arda : ben de bir kavga daha çekemem
Araf : o yüzden bir şey yap
Araf : yoksa ben yapacağım.
Araf çevrim dışı
Arda : bıktım sizden
Arda : ömrümü yediniz ömrümü
Arda çevrim dışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy Meftun / bxb ✔️
FantasyTamamlandı. Meftun , Araf'a aşık bir kedi adamdı ve onun için her şeyi yapardı.