Final

6.9K 426 121
                                    

Arda : Meftun sana neden yiyecek gibi bakıyor?

Araf : ne bilim

Arda : sabah ikinizin de dudakları şişti?

Arda : VE ALLAH AŞKINA BU HAFADA BOĞAZLI KAZAK NEDEN GİYİYORSUN?

Araf : canım istedi

Arda : sana bakınca ben havale geçiriuorukn

Arda : ay gşdiyorım brj

Arda çevrim dışı

Araf : yangından mal mı kaçırıyorsun şerefsiz

Araf : of niye beni burada tek bıraktın

Araf : mlüyorum

Araf çevrim dışı

******

Arda kaçarcasına evi terk ettiğinde Arafla Meftun baş başa kalmıştı.

Araf koltuğa iyice sinirken Meftun başında dikmişti.

-Boğazlı kazağı neden çıkarmıyorsun?

Sıratarak sorduğu soruyla Araf gözlerini devirmişti.

Meftun, Araf'ın bacaklarına oturup kuyruğunu heyecanlı heyecanlı sallamaya başlamıştı.

Kazağın eteklerinden tutarak Araf'ın üzerinden çıkardığında miyavlamıştı.

Şu an gözleri bayram ediyordu ve kendini tutmakta gün geçtikçe daha bir zorlanır hale gelmişti.

Araf nefesini sesli bir şekilde dışarıya vererek kafasını arkaya doğru yaslamıştı.

Ne yaparsa yapsın Meftun'dan kurtulamazdı...

Zaten şu aralar bu tüy yumağından hoşlanmaya da başlamıştı, evet bunu inkar etmiyordu ya da bundan kaçmıyordu.

Ama korkuyordu, Meftun'un onu yüz üstü bırakmasından çok korkuyordu o yüzden Meftun'a yüz vermiyordu.

Meftun kuyruğunu Araf'ın kasıklarında dolaştırmaya başlamasıyla Araf mayışmaya başlamıştı.

Meftun mırlayıp Araf'ın boynuna doğru eğilip emmeye başlamasıyla Araf kafası eğerek daha çok yer açmıştı.

Bunu neden yaptığını bilmiyordu ve kendisi altta olabilecek biri de değildi...

-Meftun, ben uke değilim çekil şuradan

Araf hırlayarak konuştuğunda Meftun da onu taklit ederek mırlayıp boynundan dudaklarına doğru hat çizmeye başlamıştı.

Meftun da biliyordu Araf'ın uke olmadığını sadece biraz tadını çıkarmak istiyordu.

O da korkuyordu Araf'ı başka birine kaptırmaktan ama şu anlık ne yapacağını kestiremiyordu....

Araf birden bire Meftun'u altına aldığında Meftun şaşırarak miyavlamıştı.

-Bence bu kadar oyun yeter ne dersin?

Araf sırıtarak konuştuğunda Meftun kulaklarını sevimli bir şekilde oynatmıştı.

Araf, Meftun'un hareketlerini takip ederek boynunu işgal etmeden önce söylediği söz Meftun'un anında erimesini sağlamıştı.

-Seni seviyorum Meftun, bu arkadaş anlamında değil.

*****/

Aklıma eserse ikinci sezonu yazabilirim lsösşçsisös

Okuduğunuz için teşekkür ederim, ve Ekim x Arda bu kitapta birleşmedi :(

Zaten birleştikleri bir kitap var o yüzden bunda gerek duymadım :)
Arkadaş kaldılar diyelimm

Ekim ve Arda'nın kitabına bakmak isterseniz biten kitaplarım adlı okuma listemde var "Yıldızsız Gecelerden Güneşsiz Sabahlara"

Diğer kitaplarda görüşmek üzere.

Bu arada yazmama izin verdiğiniz için teşekkür ederim,

meftunkaratay
arafblood

Ekimdej
ardadej

Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin