22.

5.2K 428 39
                                    

Biten kitaplarımı okuma listeme ekledim, oraya bakabilirsiniz.

******

Sen instagram mı açtın?

Karşımda kuyruğunu sallayan meftun'a bakıp yanağımın içini ısırmaya başladım, Büyüdüğü için yatakları ayırmıştık ve o tamamen kendi yatağına taşınmıştı.

Sabahtan bu yana patlamaya yer arayan mayınlı bomba gibi sinirle evin içinde geziyordu, sırf bu yüzden Arda bile evden arkasına bakmadan kaçmıştı.

-Evet açtım, hatta bir günde 324 takipçi geldi, inanabiliyor musun?

-İnanırım, inanmam mı? Belli ki herkes senin instagram açmanı bekliyormuş.

Kulaklarını yukarı doğru diktiğinde burnundan soluyordu, cidden hayatıma bu kadar karışmasına izin veremezdim.

Ama onun tatlı mı tatlı kıskançlıkları çok hoşuma gidiyordu.

Oturduğum yerde dikleşip bacağıma gelip oturması için patpatladım, yaşı büyüyordu fakat kendisinde hiçbir değişiklik ne yazık ki yoktu.

Boyu aynı kısaydı ve kilosu da maalesef dediğim gibi almıştı başını gidiyordu...

Ama meftun her hali ile dikkat çekebilecek bir düzeye sahipti hele sevildiği zaman onun o hallerini saklamak ve kimseye göstermemek istiyordum.

Ellerini bağlayıp bacağıma oturduğunda kulaklarını üzgün bir biçimde aşağı doğru eğmişti.

Amacı bana vicdan yaptırıp açtığım instagram hesabımı kapattıracaktı, sanırım bu işinde gayet adım adım başarıya ilerliyordu.

-Ama meftun, neden böyle yapıyorsun ki?

-Ben seni kimseler görmesin istiyorum ama senin şu yaptığına bak, Resmen oturup bugün meftunu nasıl kıskançlıktan kudurturum diye düşünüyorsun, artık bundan şüphelenmeye başladım.

-YA var ya meftun, neden seninle uğraşayım ben? Sen benim sol yanımsın gün ışığımsın, seni seviyorum diyemem çünkü herkes söylüyor bu artık insanların dilinde basit bir kelime, o yüzden bunu söylemeye dilim varmaz.

-O zaman ne diyeceksin bana?

-Dememe gerek yok ki, sana bakışlarım, sana davranışlarım, sana hissettirdiğim şeyler seni sevdiğimi göstermiyor mu? Sana sabah akşam miyavlayabilirim bile, illa bir şey dememi istiyorsan sol yanım diyebilirim.

Kulaklarını kaldırıp bana şefkatli bir şekilde bakmaya başlasıyla açtığım instagram hesabını kapatmaya karar vermiştim.

Hiçbir şey Meftun'un bana olan sevgisinden daha değerli değildi, ben o sevgiye zarar vermek, zedelemek istemiyordum.

Kulaklarına minik bir öpücük kondurduğumda ondan bir miyavlama kazanmıştım bile...

******

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin