10.

7.9K 667 91
                                    

Meftun bana bakıp sinirle arkasını döndüğünde elimdeki pizza kutularını yemek masasına  bırakıp bana trip atan kedimin yanına doğru ilerledim.

Sırf pizzacı oğlan bana bakıp gülümsediği  için nereden geldiğini bilmediğim  Meftun, çocuğun üzerine atlayıp elini ısırmıştı. Ben de o  panikle, çocuğun eline bakmak için elini tuttuğum zaman kıyametler kopmuştu.

Allahtan şikayetçi olmaması için zar zor ikna etmiştim ve yemek sözü vermiştim. Bir gün bunun yüzünden g*t altına ya da mahkeme'ye bile gidebilirdim...

Şimdi de biricik Gün Işığımın gönlünü almam gerekiyordu.  Ama şu an aşırı derecede sinirliydi ve beni küçük parçalara bile ayırabilirdi.

Bu kadar kıskanç olmasına aklım ciddi anlamda ermiyordu, sayısız kedi çocuk/ kedi kız görmüştüm ama hiçbiri meftun gibi değildi.

Ciddi anlamda Meftun eşsizdi ve sadece bana özeldi.

Bana kafasını çevirip, çaktırmadan bakan kedime arkadan sarılıp saçlarını öptüm. Öpmemin etkisiyle, Anında kulaklarını indirip bana döndüğünde gülümsemişti.

Onun büyümesini hiç ama hiç istemiyordum...

- Meftun, Kalbim  sana yenildi bu ne güzel mağlubiyet çiçeğim.

Kulaklarını dikip bana dolu gözlerle bakmasıyla iç çektim, onda bıraktığım etki çok güzel bir şeydi ama onu başımın belası olarak görüyordum. Birkaç ay sonra hızlı büyüdüğü için neredeyse aynı yaşa gelecektik ama bilemiyordum...

-Hayii hayi çoy yayvaydın affedeyim

Tombiş kollarını bana dolayıp boyun girintime sokulduğunda sıcaklığıyla içim ısınmıştı.

Yere oturduğumda Meftun da yerini hiç bozmadan kucağıma çıkmıştı.

Kuyruğunu da bana doladığında rahat ettiğini anlamıştım.

Çok kolay affeden bir yapısı yoktu tam bir cazgırdı ve kindar olması da felaketti.

Ama bana hiçbirini göstermiyordu ben de elimden geldiğince ona sevgimi göstermeye çalışıyordum.

Ama beni cansız varlıklardan bile kıskandığını göz önüne alırsak bu pek mümkün değildi.

Bir kere neden yatarken ona değilde  yorgana sarılıyorsun diye beni azarlayıp gün boyu ağlamıştı.

Ben de o gece yorgana değil de Meftun'a sarılarak uyumuştum ve çok kötü hasta olmuştum. Tabii benimle beraber o gün Meftun da hasta olmuştu ama hiçbir şey olmamış gibi davranmıştı.

Bir kere de banyo lifini kıskanmıştı ve annemler Meftun'u ikna edip zar zor tutmuştu.

Boynumdaki velet kenenin nefesi düzene girdiğinde gülümsedim. Normalde kalkmamak için uyuma numarası yapardı ama bugün ettiği kavgadan çok yorulmuştu anlaşılan...

Sırtımı masanın ayağına dayayıp Meftun'un rahat etmesi için ayaklarımı açtım, uyanana kadar burada oturabilirdim...

Ona sahip olduğum için Dünya'nın en şanslı insanı olabilirdim.

*******

Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin