Meftun, Arda'ya doğru bakıp minik sivri dişlerini göstererek tısladığında Arda gözlerini devirdi.
Meftun'u ilk gördüğü zaman aşırı derecede sevimli bulmuştu ve hâlâ da buluyordu ama işin içine Araf girdiğinde Meftun'un hiçbir sevimliliği kalmıyordu.
-Ayaf beyim
-Hayır benim
Arda biraz Meftun'u delirtse iyi olurdu çünkü geldiğinden bu yana Meftun kendisine hiçbir şekilde huzur vermemişti.
-Seyi payçayayım! Ve buyu yapayken de hiy Ama hiy üyüymem.
-Hiçbir şey yapamazsın?
-Ayda kayınıyoysun!
-Meftun ben uslu uslu oturuyorum.
- Bayk beyi deyitme!
-Delirmen umrunda değil.
-Seyn kayındın.
-Kaşındın mı demek istedin?
-Eveyt.
Meftun kuyruğunu ve kulaklarını dikleştirdiğinde Arda sırtını dikleştirdi. Ciddi anlamda kaşınmıştı ve karşısındaki kedi karşısında aşırı derecede savunmasızdı.
-bence konuşarak halledebiliriz meftuncuğum
Meftun kafasını hayır anlamında salladığında pençelerini çıkarmıştı.
Arda şimdi yaptıklarına pişman olmuştu.
*****
"Senin boynuna ne oldu? Hep tırnak izi?" Araf çatalını ardaya doğru uzatıp konuştuğunda Arda'nın eli otomatik olarak boynuna gidip tırnak izlerini kapatmıştı.
-Uykumda çizmişim, bir şey olmadı. Meftunla senin yüzünden kavga da etmedik o da sinirlenip beni cırmıklamadı. Tamamen kendi hatam uykumda yapmışım ne yaptıysam. Kendi hür iradem ile...
Arda dolaylı yoldan nefes almadan konuştuğunda Araf olayı anlamıştı.
İç çekip etrafına baktı, eve geldiğinde ellerini yıkar yıkamaz Arda tarafından yemek sofrasına zorla oturtulmuştu ve o süre zarfı boyunca Meftun'un sesi çıkmamıştı.
Açıkcası merak ediyordu, Arda'nın yıkık bir şekilde karşısında oturması da hiç yardımcı olmuyordu.
-Meftun nerede?
Arda, Meftun'un adını duyduğunda ürpermişti.
-Sabahtan bu yana odasından çıkmıyor beni de sokmadı...
-Odasında ne yapıyor?
-Ne bileyim Araf? İkiniz evleneceği için düğün provası yapacağını söylüyordu, abinle izlediği bir film de mi ne görmüş... Düğün oyunundan sonrada oyuncakları ile çay partisi yapacağını söyledi, ondan sonrada odasına sokuldu ve çıkmadı.
Araf duyduklarıyla yutkundu. Meftun kendisi ile ciddi ciddi evlenmeye kararlıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy Meftun / bxb ✔️
FantasyTamamlandı. Meftun , Araf'a aşık bir kedi adamdı ve onun için her şeyi yapardı.