33.

5.5K 423 75
                                    

Araf böceğe bakıp titreyerek Meftun'un iyice kasıklarına doğru çıkarak husursuzca kıpırdanmıştı.

Şu an her şeyi yapabilecek durumdaydı ve Meftun da bunu kendi lehine çevirmeliydi.

Ama biraz daha Araf, tehlikeli sularda kıvranırsa ikisi için de iyi olmayacaktı.

-Meftun öldür şunu ya gözünü seveyimn

Meftun kulaklarını sevimli bir şekilde oynatıp eliyle Araf'ın güzel çenesini tutup kendine bakmasını sağlamıştı.

Araf'ın gözleri arada sırada ortada gezinen böceğe kaysa da tekrar bakışlarını meftun ile buluşturuyordu.

-Bir şartla öldürürüm Araf~

Mırlayarak çıkardığı sesiyle Araf husursuzca kafasını sallamıştı.

-Ne istersem yapacak mısın?

-Evet şu şeyi öldürürsen, her şeyi yapacağım.

Meftun sırıtıp Araf'ı kucağından indirmeden Araf'ın sırtını yatak başlığına dayayıp yüzüne doğru mırlamasıyla Araf yutkunmuştu.

Araf'ı kucağından tamamen indirdiğinde kuyruğunu sallayarak yataktan yavaşça kalkmıştı.

Böceğe zarar vermeden yakalayıp bahçeye bırakması gerekiyordu, yine bu iğrenç ama altın gibi değerli olan dostuna ihtiyacı olacaktı.

Böceği yakaladığında arkasını dönüp gözlerini kapatmış tir tir Araf'a bakıp gülümsedi.

Kuyruğunu sevinçle sallayıp odadan çıkmıştı, şimdi Arda'ya görünmeden bahçeye inmesi gerekiyordu...

*******
Meftun kıymetlisini bahçede bulduğu yere koyarak koşarak ellerini yıkamaya gitmişti.

Odaya tekrar döndüğünde bakışları yatakta oturan Araf'a kaymıştı, Üzerini değiştirmişti ve Meftun için bunun iyi ya da kötü olduğu tartışılırdı.

Araf ile göz göze geldiğinde kuyruğunu sallayarak yatağa doğru ilerledi.

Yatağa yavaşça oturup birden bire Araf'ı altına alıp miyavlamıştı. Araf daha ne olduğunu anlamadan Meftun üzerine doğru eğilmeye başlamıştı.

"Ne yapıyorsun be? Kudurdun mu gece gece?" Araf nefesini tutarak yutkunduğunda Meftun'un bakışları Araf'ın dudaklarına kaymıştı.

Kardeş değillerdi ve birbirlerini hiçbir zaman da öyle görmemişlerdi.
Meftun artık reşit olmuştu ve Araftan birkaç yaş küçüktü.

-Her ne istersem yapacağını söylemiştin.

Meftun kuyruğunu Araf'ın bacaklarında dolaştırırken mırlamaya başlamıştı.

Araf kesinlikle bir daha şort giymezdi.

"Ne istiyorsan?" Araf korkarak sorduğu soruyla Meftun parmaklarını Araf'ın ince belinde gezdirmeye başlamıştı.

-Senden uçuk kaçık şeyler istemeyeceğim, sadece seni bir kere öpebilir miyim? Ve seninle uyumak istiyorum.

-NE ? HAYATTA OLMAZ

Meftun sertliğini Araf'a bastırınca Araf aniden sesini kesmişti...

-Eğer dediğimi yapmazsan o böcek ölüsünü getirir yatağı-

Araf, Meftun'u ensesinden tutup dudaklarını birleştirdiğinde Meftun anında eriyişe geçerek kulaklarını ve kuyruğunu indirmişti.

Tabii bütün ağırlığını Arafa vermişti.

Meftun mırlayarak Araf'ın alt dudağını dişlerinin arasına alıp ısırdığında Araf acı bir şekilde kısık sesle inlemişti.

Ne yapacağını bilmiyordu o yüzden kendini Meftun'a bırakmaya karar vermişti.

Catboy Meftun / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin