Gün ışığıma yazdım ehehehe
******
-Aytık 5 yaşına giydiğime göye, eyvenebiliy miyiz?Şortunu bir ayağından geçirip diğer ayağını sokmadan yanıma seke seke gelmişti.
Annemlere doğum günü için gidecektik fakat Meftun sürekli koca götüyle bir yerlere çarpıp bir şeyleri kırıyordu.
Arkasından süpürge ve kürek ile dolaşmaktan deliye dönmüştüm.
-Hayır evlenemeyiz sen hâlâ beşiğinde yatıyorsun ve ben o beşiğe sığmayacak kadar büyüğüm.
Ellerini beline koyup sinirli bir şekilde kuyruğunu oynattığında ben de aynısını yapmıştım, tek fark benim kuyruğum yoktu ama Kaşlarımı çatabilirdim, evet Kaşlarımı çatacaktım.
-O zaman şenin Yatayında uyuyuz Aykım, şenin yatayın çok büyük.
Kollarını iki yana açıp büyük diye bağırdığında yanaklarını ısırasım gelmişti.
Ciddi anlamda şu evlilik meselesine kafayı takmıştı ve sürekli bıdı bıdı bu konuyu açıyordu.
Dışarıdan biri bu halimizi görse kesinlikle yanlış anlaysbilirdi ve çocuk sapığı olarak adım çıkardı...
En kısa zamanda bunun hakkında konuşma yapmalıydım.
*******
-Anneciğim, ben aykımın kuyacında yumları üylemek iştiyoyum
Kuyruğunu anneme sarıp mırıldığında kadın gördüğü şirinlik karşında anında eriyişe geçmişti ve Meftun'u kollarıma doğru uzatmıştı.
Gözlerimi devirerek kucağıma minik keneyi aldığımda Meftun memnun bir şekilde miyavlamıştı.
Abime baktığımda elini gögsüne koymuş bir şekilde bana oh oh yaptığını görmüştüm.
Eve geldiğimizden bu yana boynuma bakıp bakıp imalı imalı gülüyordu şerefsiz...
Pastanın yanına kucağımdaki dombili ile geçip kameraya poz verdim.
2 haftada iyice kilo almıştı gayet de doğaldı evde yatıp yatıp homili gırtlak yiyordu.
-Anneciğim beyn biy şey şöylemek istiyorum.
Annem ellerini yanaklarına koyup "Söyle anasının kuzusu"diye adeta içini dökmüştü.
-Allahın emyi peygamberlerin kalbi iye oyunuz Ayafı yani aykımı kendime iştiyoyum.
Duyduğum şeyle gözlerimi sonuna kadar açıp babama baktım. Kimseden çıt çıkmıyordu ve ağızları bir karış açılmıştı.
Annem dolu gözleriyle babama sarıldığında Meftun kucağımda hareket etmeye başlamıştı.
-Neyen ceyap yoy?
Annemle babam gülerek "Verdik gitti" derken oldukça ciddi görünüyordu.
Abimin imalı bakışlarını yakaladığında gözlerimi kıstım.
-Ama Meftuncuğum, Araf çıtı pıtı kişilerden hoşlanıyor sen de maşallah iyice dombili baykuş oldun.
Abim sırıtarak konuştuğunda annem ayağındaki terliği abime atmıştı. Ama bu Meftun'u mutlu etmek yerine bağıra bağıra ağlamasına yol açmıştı.
Sanırım gece böyle sonuçlanacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy Meftun / bxb ✔️
FantasyTamamlandı. Meftun , Araf'a aşık bir kedi adamdı ve onun için her şeyi yapardı.