-Şen beyi sevmiyoysun bana dombili dedin!
Dolabın tepesine çıkıp üzerime atlayacak gibi duran kedime bakıp iç çektim. Sabah uyandığımızdan bu yana en ufak şeylerden bile kavga çıkartıp ağlamaya başlıyordu ve kucağıma aldığım an susuyordu.
Açıkcası ders çalışmam lazımdı ve ufacık bir huzur istiyordum.
onun dalgınlığından yararlanıp çalışma odasına kaçıp kapıyı kilitlemiştim. Çünkü Meftun'un boyu yetmese bile altına küçük sandalyesini koyup kapıları tırmanarak açabiliyordu.
çok geçmeden kapının önüne gelip minik elleri ile kapıyı kırmaya çalışmıştı ve açamayınca da bağıra bağıra miyavlayıp kapıyı açtırmaya uğramıştı.
Ben de en sonunda "Git başımdan dombili" diye bağırdığımda kapıya son bir kez tekme atıp "ŞENŞİN DOYBİLİ AYKIM" Diye bağırarak odasına gitmişti.
Şimdi de dolabın tepesinde bana sözde trip atıyordu...
-Eğer oradan hemen inmezsen, karşı komşu'nun kedisi ile yıldızların altında süt içeceğim hem de çilekli
-yapamaysın
-Yaparım
Pençelerini çıkartıp kuyruğunu yukarı doğru diktiğinde geri geri yürümeye başladım.
-Şen bana aitşin şadece bana
Üzerime doğru atıldığında sırtım yatakla buluşmuştu, Meftun da tam olarak kucağıma düşmüştü.
-Şimyi yedim şeni, hıyyyyyr
Vampir dişlerini bana bakarak çıkardığında yutkundum.
4 yaşında bir velet keneydi en fazla ne yapabilirdi ki?
********
Aynadaki boynuma bakıp iç çektim resmen her yerimi ısırmıştı ve ona karşı ne kadar güçsüz olduğumu anlamıştım...
1 hafta sonra 5 yaşına girecekti ve daha felaketler olacaktı hisswdiyordum.
Televizyonun karşısına 4 ayak üzerine oturmuş bir şekilde çizgi film seyreden Meftun'a baktım.
Şu an ağır bir şekilde kuyruğunu ve kulaklarını oynamasına karşı sinirli kalamıyordum.
Kimse şimdiki haline ve demin ki kudurmuş haline inanamazdı...
Arkasını dönüp bana sevimli bir şekilde gülümsediğinde korkmaya başlamıştım.
Yakında kolumu bacağımı kırıp cami önlerinde dilendirmezse şükür edecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy Meftun / bxb ✔️
FantasyTamamlandı. Meftun , Araf'a aşık bir kedi adamdı ve onun için her şeyi yapardı.