2.1

1.1K 151 126
                                    

"Kim Seo Bin" tarafından silinmiştir.

Şaşkınlığımı gizlemeyi tercih edip, doktorun söylediklerini dinlemeye başladım.

"Durumu gayet iyi, şu anda uyuyor. Maksimum 2 saat sonra uyanabilir. Geçmiş olsun tekrardan."

Doktor ayrıldığında, Min Seo'ya döndüm.

"Kalacak mısın?"

"Bu kadınla aynı ortamda durmak istemiyorum."

"Peki." Deyip hastaneden ayrıldık. Jungkook hâlâ bizim evde, o siteyi açmaya çalışıyordu hâlâ.

Açmış mıydı? Bilemiyorum. Ama o sitede, her şeyin var olduğunu düşünüyordum.

Arabada gözüm yoldayken konuştum.

"Yurda mı gideceksin?"

"Bilmiyorum... Yoon ve Eun'a gidebilirim."

"Hmm, nereye süreyim arabayı?"

"Bir arayım onları?"

"Tamam."

İkisi ile de konuşunca olumsuz cevap alınca yanaklarını şişirdi.

"Yurda gideceğim gibi gözüküyor."

"Bana gel." Dedim, bir anlık boşluğa düşerken. Çünkü evde Jungkook var ve biz 'abi' vakasını çözmeye çalışıyorduk.

"Hmm, yine kahvaltı hazırlayacak mısın bana?"

"Aishh! Bu sefer de sen hazırla!"

"Kötü olursa söz yok ama?"

Bu kadar çabuk kabul etmesine gülerken kafamla onay verdim.

"Tamam tamam."

Evin önüne gelirken, arabadan inmeden hemen önce abisini sordum.

"Abin ile ilgili bir şey buldun mu?"

"Hastaneye gitmeden önce, karakoldaydım. Bir abim olduğunu ve onu bulmak için geldiğimi söyledim onlara. Ama bebekken olduğu için kaza, kimliğimi beni evlatlık alan ailem vermiş. Bu yüzden işimizin çok zor olduğunu söyledi..."

"Tamam, sen üzülme. Bulacağız abini."

"Cidden bulabilir miyiz Jin?"

"Bulabiliriz tabii."

Mutluluğu yüzünden okunurken bu haline gülümsedim. Apartmana giriş yaptığımızda asansöre binip evimin olduğu kata geldik.

Zile bastığımda Min Seo çatık kaşlarla bana döndü.

"Anahtarın yok mu? Evde kim var?"

"Anahtarı aceleyle çıktığım için alamadım ve evde Jungkook var."

"Jungkook mu?"

"Evet, bilgisayarımdan projesini yapıyor."

"Jungkook ve ders! Voahh!"

Güldüğünde, söylediğim yalanı saklamak için ben de güldüm. O sırada kapı açıldı.

"Hoş geldiniz hyung!"

"Projen bitti mi?"

"Ne projesi-" Söylediği şeyi bakışlarımla engellerken öksürerek toparladı.

"Az kaldı hyung." Göz devirerek içeriye geçtik. Min Seo, koltuğa otururken şu siteyi görmek için yeniden yalan söylemem gerekiyordu.

"Ben bir Jungkook'un projesine bakayım. Bir şey becerememiştir şimdi."

𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐇𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞「 KSJ 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin