Min Seo'dan Devam
Saat 11.30 olduğunda amfiden çıktım. Son 1 dersim kalmıştı, fakat dersin finallerini verdiğim için girmeme pek de gerek yoktu. Hem bugün sevgilimi az görmüştüm, hem de Jungkook ile birlikte Eun ve Hoseok'u kontrol amaçlı kafeye gidecektik.
Okulun kantine yakın banklardan birine oturmuş olan abim ve sevgilimi görmemle gülümsemem büyümüş ve hızlı adımlarla onlara doğru gidiyordum.
"Ben geldim!" Dedim heyecanlı bir şekilde. Ikisi de gülümseyerek bana baktı.
"Hoş geldin." Abim konuştuğunda ona içten bir tebessüm sundum. Son zamanlarda şirket hisseleri ile uğraşıyordu. Babamın eski avukatlarından biri olan Joon amca bize severek yardım etmek istediğini ve aslında onun da bizi aradığını öğrenmiştik. Tabii, abimin ekonomi okuması da bizim için artıydı. Abim sanki Jin'e kızgınmış gibi söylenerek ayaklandı.
"Jin, dediğini sonra düşüneceğim. Benim derse girmem gerek, görüşürüz."
Jin konuşmazken, ben konuştum.
"Görüşürüz abicim." Abim gelip saçlarımın üzerine bir öpücük kondurdu. Bu beni daha da gülümsetirken yanımızdan ayrıldı.
"Sevgilim?"
"Efendim?" Dedi buruk bir tebessümle. Bir şey olduğu belliydi.
"Abimle ne konuştunuz? Abim neyi düşünecekmiş?"
Elleri uzanıp, masadaki elime uzandı.
"Boş ver güzelim. Bugün çıkışta o tepeye gidelim mi yine? Yıldızları izleriz?"
"Olur, tabii ki de. Ne zamandır gitmiyoruz, özlemişim. Bu arada karnın daha iyi mi? Yara yeri acıyor mu hâlâ?"
Gözlerime anlamlı bir şekilde baktı.
"2 gün oldu aşkım. İyiyim ben, sorun değil."
"Aşkım mı? Sen bana?"
Gülümsedi.
"Aşkım değil misin?"
"Öyle de..." diyecek bir şey bulamadığım için kafamı eğdim. Bu durum Jin'in daha çok gülmesine neden oldu.
"Bu arada yaklaşık 10 dakika sonra Jungkook ile bir yere gideceğiz."
Söylediğim şeyle kaşlarını çatan Jin, sahte bir sitemle konuştu.
"Bu aralar sence de fazla Jungkook ile zaman geçirmiyor musun? Biraz bana zaman ayırsan?"
"Yaa neden öyle diyorsun ki? En fazla yarım saatlik işimiz var, sen de gel istersen."
"Yok, istemez. O yarım saat içerisinde benim de işim var."
"O zaman neden tavır alıyorsun hemen!"
Koluna yavaşça vurduğumda, kolunu sıvazladı.
"Yah! Acıdı!"
"Acımadı, yalan söyleme!"
Göz devirirken bile tatlı gözüküyordu. Aman tanrım! Jungkook'un geldiğini görünce ayaklandım, aynı zamanda Jin de ayaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐇𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞「 KSJ 」
FanfictionTexting. 💙😎 "Kimsin?" "Ben worldwide handsome Kim Seokjin, asıl sen kimsin?" #hayrankurgu 2 ✨ #worldwidehandsome 1 ✨ #hopeworld 1 ✨