"Jin, Jungkook beni çağırıyor. Bir şey diyecekmiş."
Min Seo'nun masum bakışlarına hayır diyemezdim tabii ki, ama bu aralar benden çok Jungkook ile konuşuyordu! Bu durum ister istemez sinirlerimi bozuyordu.
"Tamam, benim de dersim başlayacak zaten. Bu sene artık geçmem lazım."
Min Seo, dediğime gülerken kaşlarımı kaldırarak konuştum.
"Senin dersin ne zaman?"
"1 saat sonra."
"Ben dersten çıkacağım ve sen yeni mi gireceksin? Bu kötü oldu."
Min Seo, üzülerek kafasını salladı ve onay verdi.
"Bugün 3 dersim var sadece, sonra beraberiz yine."
Kolumdaki saate baktığımda ders saati geldiğini gördüm ve sevgilimin yanağını öpüp oradan ayrıldım.
Min Seo'dan
"Jungkook, geldim!"
Jungkook bir banka oturmuş ve elindeki gazeteyle kendisini kamufle ettiğini sanıyordu. Bu çocuk kendini ajan falan mı sanıyordu acaba?
"Hoş geldin yenge! Hoseok hyungu gördün mü?"
"Hayır, görmedim. Neden?"
"Peki Eun'u gördün mü?"
"Evet, arka bahçede oturuyor. Senden sonra onun yanına gidecektim."
"Bu çok iyi oldu!"
Çantasından kırmızı renkte kağıt çıkartan Jungkook'a bakıyordum sadece. Neyin peşindeydi? Kağıdı bana uzattığında kavradım.
"Bu ne Kook?"
Bir şey demeyip, güldüğünde kağıdı açıp okudum.
Sevgili Eun,
Biliyorsun, neredeyse 2 haftadan fazladır konuşuyoruz. Ve sana karşı bir süredir, farklı duygular besliyorum. Bunu senin yüzüne karşı söylemek isterdim ama utangaç biri olduğumu da biliyorsundur. Umarım beni anlayışla karşılarsın....
Elimdeki kağıda şaşkın bir ifadeyle baktım. Bu mantıklı cümleleri Jungkook mu yazmıştı?
"Bunu ben yazmadım yalnız."
"Kim yazdı?"
"Hoseok hyung."
"Ne? Cidden mi?"
Jungkook, hınzırca güldü.
"Dün onların evine girdim. Ve bir Müge Anlı edasıyla odasını araştırdım. Masasının üstünde buruşmuş bu kağıdı buldum. Sonra da bunu yeni bir kâğıda geçirdim. Nasıl?"
"Senden korkulur Jungkook!"
"Ayy canım yengem, nasıl da tanır beni."
Onun bu haline güldüğümde tekrardan konuştu.
"Eun'un ağzından da Hoseok hyunga bir kağıt yazmamız lazım. Eun, Hoseok hyungu seviyor değil mi?"
"Sevmek ne kelime, âşık ona."
"Tam tahmin ettiğim gibi!"
Parmaklarını şıplattığında kağıdı tekrardan elimden aldı ve çantasından kalem çıkardı.
"Ne yapıyorsun Kook?"
"Onlara randevu ayarlıyorum."
Kalemle kağıda bir şeyler yazdığında bana uzattı.
Bugün saat 12'de okulun hemen aşağısındaki kafeye gelirsen... Çok mutlu olurum.
"Başka kağıt var mı? Ben de Eun'un ağzından yazayım."
"Tabii ki yengecim!"
Çantasından kağıdı çıkarıp, kalemle birlikte bana uzattığında hemen yazmaya başladım. İkisi de birbirlerine randevu vermiş gibi olacaktı.
Sevgili Hoseok,
Sana bir şey itiraf etmek istiyorum. Aslında sana ilk mesaj attığımda ufak bir yalan söylemiştim. Kolumdaki dövmeyi, sırf senin nickin diye yapmıştım. Bunu bahane ederek sana mesaj attım. Umarım çok kızmamışsındır. Bunu sana yazmayı çok utanıyorum, fakat artık öğrenme zamanın geldi diye düşünüyorum. Sen benim için çok özelsin. Umarım beni anlamışsındır. Bugün saat 12'de okulun hemen aşağısındaki kafeye gelisen, çok mutlu olurum...
Kâğıdı Jungkook'a uzattığımda hayretle bakıyordu bana.
"Sen de az değilsin yenge!"
"Senden kaptım bir şeyler." Deyince o da güldü. Şimdi sırada kağıtları onlara vermek vardı.
"Ben kağıdı Eun'a vermeye gidiyorum."
"Hoseok hyung da geldi! Ben de gidip ona vereyim. Ya da tam tersi, sen Hoseok hyunga ver, ben de Eun'a."
"Niye ki?"
"Ee sen Eun'un yakın arkadaşısın ya, anlayabilir. Ben de Hoseok hyungun biricik maknaesiyim. O yüzden!"
"Peki." Gülerek yanından ayrıldım ve bize doğru gelen Hoseok'un önünü kestim. O sırada Jungkook çoktan kaçmıştı bile.
"Selam Hoseok."
"Selam Min Seo, nasılsın?"
"İyiyim, sen?"
"Ben de iyiyim."
Elimdeki kağıdı ona uzattığımda bana anlamsız bakışlarla baktı.
"Bu da ne?"
"Şey, bunu sana Eun gönderdi. Kendisi vermeye utandı da..."
Eun, dediğim gibi gözleri parladı ve mutluluk içerisinde kağıdı açıp okudu. Kâğıdı okurken yüzünde bir tebessüm belirdi.
"Teşekkür ederim Min Seo."
"Asıl ben teşekkür ederim, bu kadar güzel sevdiğiniz için."
Söylediğim şeyle kafasını eğdi, utancından. Onun yanından ayrıldığımda Jungkook'tan mesaj gelmişti.
jeonjungkook: Burası tamamdır ortak!
kms2:
Burası da tamamdır, ortak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐇𝐚𝐧𝐝𝐬𝐨𝐦𝐞「 KSJ 」
FanfictionTexting. 💙😎 "Kimsin?" "Ben worldwide handsome Kim Seokjin, asıl sen kimsin?" #hayrankurgu 2 ✨ #worldwidehandsome 1 ✨ #hopeworld 1 ✨