jeongguk 16, taehyung 16
- - - - - - - - - -
"gir."
kapıyı tıklatan genç, izinini alır almaz gergince odaya girdi. yüzünden düşen bin parçaydı. taehyung, üzgün arkadaşını görür görmez ayaklanmış ve hemen yanına gitmişti.
"iyi misin? ne oldu?"
jeongguk bir şey söylemeden sadece taehyung'un elini kavradı yavaşça.
"çatıya gidelim."
taehyung kafa salladıktan sonra, beraber çatı katına, özel yerlerine gittiler. kendilerine ait küçük bir oda gibi döşedikleri ufak yer, onların birbirlerine karşı dürüst oldukları tek alandı. çünkü etraflarında başka hiçkimse olmuyordu.
taehyung hemen minderlerin birine oturmuş, jeongguk ise hemen onun yanındaki yerini almıştı.
"hadi anlat."
jeongguk sessizliğini korurken kafasını taehyung'un göğsüne yaslamış, taehyung ise üzgün olan arkadaşını teselli etme amacıyla saçlarına götürmüştü ellerinden birini.
"beni korkutuyorsun. kötü bir şey mi oldu?"
"biz ayrıldık."
esmer genç gözlerini şaşkınlıkla pörtletmiş ve jeongguk'un saçlarındaki eli kısa süreyle duraklamıştı. zaten birkaç haftalık bile olmayan bir ilişkiydi fakat taehyung, jeongguk o kızla bir ilişkiye başladığında oldukça üzülmüştü.
nedenini bilmediği bir şekilde, jeongguk'u o kızın yanında veya yakınında görmek onu deli ediyordu. sinirleri geriliyor ve jungkook'a bunu belli etmemeye çalışıyordu. arkadaşını korumak adına böyle yaptığını düşünüyordu fakat sadece kendini kandırıyordu.
bunun farkına varması ise zamanını oldukça almıştı fakat birazdan farkına varacaktı.
"çok kötü öpüştüğümü söyledi."
jeongguk, hıçkırarak taehyung'a daha da sığınırken, taehyung bu saçma bahaneyi, ayrılığın nedenini düşündü. bu kadar basit miydi yani?
"sadece bu kadar mı?"
jeongguk kafa sallayıp onayladığında, taehyung derin bir nefes vermişti. gerek var mıydı ki bu kadar ağlamasına? onun için üzülmesi bile taehyung'un sinirlenmesine neden oluyordu.
"kaldır kafanı."
jeongguk taehyung'un dediğinin aksine, kendini daha da küçültmüş ve sığınmıştı büyüğüne.
"hadi ama gguk."
taehyung oturduğu yerden kalkıp, küçüğünün karşısına geçmişti dizleri üzerinde ve zorla da olsa jeongguk'un kafasını kaldırmasını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood
Fanfictionbüyüsek de çocuğuz, çocukluğumuzla büyürüz. - ilk 150220, son 190521