jeongguk 21, taehyung 22
- - - - - - - - - -
•baslamadan once kucuk 1 not;
bu giflerdeki gecen konusmalar, gerceginden esinlenerek yapildi. yani cogu konusmayi gercekten yasadik🥺💖
simdi iyi okumalar💕
"heran-ah! bak jeongguk ne gönderdi!"iseul elindeki telefonun ekranına sevinçle bakıyor, coşkuyla sevgilisine sesleniyordu.
"bakayım."
elinde iki kupayla gelen heran, güzelce koltuğa, iseul'un yanına yerleşti. daha sonra içi kahve dolu kupaları masaya bırakıp telefonu eline aldı.
"çok güzeller! değil mi? ebeveyn günümüzü kutlamak istemişler!"
iseul'un heyecan dolu sesine tezat, heran oldukça durgun bir tepki göstermişti, duygusallaşmıştı.
"onlar. çok büyüdüler."
heran'ın iç çekerek baktığı fotoğraf, kalbinin sızlamasına sebep olmuştu. kilometrelerce uzakta neler yaşadıklarını, kavga edip etmediklerini, birbirlerini üzüp üzmediklerini ve çok daha fazlasını merak ediyordu.
en çok da birbirlerine olan duygularını fark edip edemediklerini.
"neden gözlerin doldu?"
heran telefonu masaya bırakıp gülümsedi ve iseul'a döndü.
"elimizde büyüdüler. küçücüklerdi. kocaman oldular."
iseul'un yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuş ve heran'ın hafiften kırışmaya başlamış yüzünü avuçları arasına almıştı.
"evet öyle oldu biraz. ama buna sevinmemiz gerekir, üzülmemiz değil."
heran sevgilisinin bu komik haline kıkırdamış ve sıkıca sarılmıştı beline.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood
Fiksi Penggemarbüyüsek de çocuğuz, çocukluğumuzla büyürüz. - ilk 150220, son 190521