jeongguk 21, taehyung 22
- - - - - - - - - -
"s-sen ne yaptın jeongguk?"
taehyung'un şaşkın ifadesine tezat, küçük olan gülümsedi. uzun zamandır istediği bu öpücüğü almanın hazzı, tüm gün boyunca onun durmadan sırıtmasına neden olacaktı.
"sana cevabımı verdim. eğer erken gelseydin, cevabımı daha erken verecektim, seni daha erken öpecektim."
esmer genç şaşkınlıktan iyice açılan ağzıyla tekrardan bir soru sordu jeongguk'a.
"sen ciddi misin?"
taehyung, jeongguk'un gülümseyerek kafa sallamasına izin vermeden dudaklarına yapışmıştı tekrardan. usulca küçüğünü yatağa yeniden uzandırmış ve ağırlığını vermeyecek şekilde üzerine eğilmişti.
bir süre öpüştükten sonra taehyung kendini geri çekmiş, jeongguk ise düştüğü boşlukla açmıştı gözlerini. ikili birbirlerinin en ince ayrıntısına kadar ezberliyormuş gibi, birbirlerinin yüzlerinde gezdiriyorlardı bakışlarını.
taehyung bu sefer daha sert bir şekilde tekrardan dudaklarını jeongguk'unkilerle birleştirdi. ikilinin dudakları, ilk öpücüklerine göre çok daha ustaca hareket ediyordu. bir süre sonra taehyung hızını alamayıp jeongguk'un dudağını ısırmış, kısıkça bir inlemenin odaya yayılmasını sağlamıştı.
nefeslenmek amacıyla ayrıldıklarında taehyung kıkırdamaya başlamıştı. jeongguk ise onun kıkırdamasına gülümseyip;
"ne? ne oldu?"
taehyung, jeongguk'un omuzlarının üzerinde duran iki koluna ve onlar arasındaki çocukluğuna bakmıştı. jeongguk'a.
güzel gülümsemesiyle ortaya çıkan tavşan dişleri, minik gamzesiyle tam bir tanrı gibi duruyordu.
"seni çok seviyorum. daha erken gelip yanında olamadığım ve seni kandırdığım için üzgünüm. böyle olmasını istemezdim."
jeongguk önemli değil der gibisinden omuzlarını kaldırıp indirmişti.
"o videoyu senin izletmeni beklemem gerekirdi. en azından bunu sana çaktırmamalıydım."
taehyung gülümseyerek, kafasını hızla sallayıp sesini yükseltmişti.
"evet, öyle yapmalıydın! her şeyi bozdun, seni bücür!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood
Fanfictionbüyüsek de çocuğuz, çocukluğumuzla büyürüz. - ilk 150220, son 190521