jeongguk 28, taehyung 29
- - - - - - - - - -
"ağlıyor musun?"
yüzünü yastıklara gömen genç adamdan, bir hıçkırık sesi duyulmuştu. taehyung hareketlerini kesip, nazikçe onu kendine çevirmiş ve yüzüne yapışan saçlarını arkaya taramıştı.
"jeongguk... iyi misin?"
konuşmasının ardından hıçkırıkları artan sevgilisine hüzün ve telaşla bakmıştı. ardından eli ayağına dolaşmış bir şekilde getirdiği sürahiyi aramıştı. önceden doldurulmuş su bardağını alıp jeongguk'a yaklaştırmış ve içmesinde yardımcı olmuştu.
peçeteyle güzelce gözyaşlarını silmiş ve burnunu temizlemişti. onunla küçük bir çocuk gibi ilginlenmişti. jungkook biraz kendini toparladığında taehyung'a bakmış ve konuşmaya çalışmıştı;
"acıyor. odaklanamıyorum."
"yapmayabiliriz. böyle bir durumda yapmak, hiç iyi bir fikir değildi zaten."
taehyung hemen elini komidinin üzerine atmış ve birkaç peçete almıştı. kendini temizleyeceği sırada ise jeongguk elini durdurmuştu.
"canımı acıtmıyorsun taehyung. acıtan şey bu değil. kafam çok dağıldı, aklıma gelmelerine engel olamıyorum."
taehyung ise kafa sallayıp onaylamıştı ve biraz geriye çekilip dizlerinin üzerine oturmuştu.
"peki yapmak istiyor musun?"
jeongguk ise dolu gözleriyle hızlıca kafasını sallamıştı.
taehyung tereddütle etrafa bakışlar atıyorken, jeongguk da kafasını önüne eğip elleriyle oynamaya başlamıştı. taehyung kısa bir sürenin ardından yavaş hareketlerle sevgilisine yaklaşmış, sırtını yasladığı büyük yastığı arkasından almıştı.
yerine daha küçük ve şişkin bir yastığı koymuş, jeongguk'u yavaşta onun üstüne yatırmıştı.
"sana birkaç saatliğine de olsa unutturacağımı söylemiştim."
jeongguk kafasını olumluca sallarken yanağından bir damla akıvermişti. taehyung ise başparmağıyla yanağını silip, okşamıştı jeongguk'un kırmızılaşan yanağını.
"gerçekten unutturacağım."
öncekine göre hareketleri daha ağır, daha yavaştı taehyung'un. ilk önce bakışlarını sevgilisinin gözlerinden dudaklarına indirmiş, daha sonra da usulca öpmüştü. jeongguk'tan anında bir karşılık almış ama taehyung kontrolü kaybetmemişti.
kısa süren öpüşmelerinin ardından taehyung, sevgilisinin beyaz boynuna doğru inmiş, sıra sıra öpücüklerini dizmeye başlamıştı. jeongguk'un ise henüz dinmeye başlayan hıçkırıkları sebebiyle, arada sırada göğsü kabarıp iniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood
Fanfictionbüyüsek de çocuğuz, çocukluğumuzla büyürüz. - ilk 150220, son 190521