on yedi¡

6.2K 785 464
                                    

jeongguk 21, taehyung 22

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jeongguk 21, taehyung 22



- - - - - - - - - -








"tamam. çok teşekkürler jeongguk. birazdan evde olurum. lütfen hızlı ol."

jeongguk, telefonunu kapatıp hızlıca salondan ayrılmış ve taehyung'un odasına gitmişti. ortalığı dağıtmamaya özen göstererek, aceleyle taehyung'un telefonda kendisine tarif ettiği dosyayı aramaya koyulmuştu.

taehyung'un bugün çok önemli bir sunumu vardı fakat sunum dosyalarını yanlışlıkla karıştırmıştı. şimdi ise sunumuna tam yarım saat kala koşturarak doğru dosyayı almaya çalışıyordu. jeongguk ise evde aramakla zaman kaybetmemesi için dosyayı bulmaya çalışıyordu.

"taehyung! kafan nerede senin tanrı aşkına!"

elleri hızlıca büyük kitaplığı ve daha sonra da taehyung'un defterlerini koyduğu çekmeceleri karıştırmıştı. son olarak ise çalışma masasının üzerindeki, mini kitaplığı karıştırmıştı.

doğru dosyayı en sonunda bulduğunda çekip alacağı sırada, arasından bir cd düşmüş, jeongguk'un odağının cd'ye verilmesini sağlamıştı.

"bu da ne?"

dosyayı bulmanın rahatlığıyla, hareketleri de yavaşlamıştı. diğer eline cd'yi almıştı. estetik bir paketin içindeki cd'de 2009 tarihi yazılıydı.

"2009.."

mırıldanmış, anıların aklına doluşmasını beklemişti. bu 2009 yılının, ne önemi vardı ki?








-



jeongguk 11, taehyung 12








"taehyung'cuğum, bana bir bakar mısın lütfen?"

taehyung hıçkırıklarını tutamıyor, elleriyle sürekli dolu dolu olan gözlerini ovuşturuyordu.

"b-ben jeongguk'tan a-ayrılmak istemiyorum! anne ben b-burada kalsam olmaz mı?"

heran'ın da gitgide gözleri dolmaya başlamış, oğlunun yanaklarını okşamıştı usulca.

"bebeğim benim. yapma böyle. daha sonra buraya tekrar geri döneceğiz."

taehyung yumruk yaptığı elini bir gözünde ovalıyor, bir eliyle de annesinin tişörtüne sıkı sıkı tutunuyordu.

childhoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin